اسلایدر

مالودا تنها يک سال ديگر در چلسي مي ماند
هواداران چلسی

مدافع ملي پوش فرانسوي تيم فوتبال چلسي اعلام کرد مايل است در پايان مهلت قراردادش در اين تيم استمفوردبريج را ترک کند.

فلورن مالودا با اشاره به پايان قراردادش با چلسي در ژوئن 2013 تاکيد کرد ترجيح مي دهد به تيم پاري سن ژرمن برود اما نمي داند در آنزمان هنوز کاملا آماده باشد.در آن صورت شايد ليگ برزيل مقصد بعدي او باشد. وي که 31 سال دارد گفت :« تنها يک سال قرارداد دارم و فکر مي کنم اين آخرين مدت حضورم در چلسي باشد.



بنابراين مي توانم بدون نياز به اجازه باشگاه مقصد بعديم را مشخص کنم.در اين مورد با کارلو آنچلوتي سرمربي پاري سن ژرمن صحبت کرده ام ولي مطمئن نيستم اين انتقال ممکن شود.اما مي خواهم يک ليگ جديد و ترجيحا برزيل را امتحان کنم. وي که در بازي نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا مامور مستقيم مهار ليونل مسي بود ، در اين باره گفت :« اگرچه وظيفه ام را خوب انجام دادم اما اين کار آساني نبود.آنها با وجود شکست از ما هنوز بهترين تيم هستند.» مالودا در مورد حضور در تيم فرانسه گفت :« شايعاتي در مورد اينکه من علاقه اي به تيم ملي ندارم درست نيست و اگر همراه تيم فرانسه به يورو 2012 نروم مايوس خواهم شد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری