اسلایدر

دروگبا : شب فوق العاده ای بود
هواداران چلسی

دیدیر دروگبا معتقد است با پیروزی برابر بارسلونا شب فوق العاده برای هواداران چلسی رقم خورده است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، دیدیر دروگبا یکی از بهترین بازیکنان چلسی در دو بازی برابر بارسلونا پس از پیروزی برابر این تیم و در پیش رو داشتن دومین فینال لیگ قهرمانان اروپا در دوره حضورش در چلسی گفت :" همه می گویند فصل سختی داریم اما ما در فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا هستیم و اکنون فکر می کنم هر تیمی دوست دارد در این موقعیت باشد و در دو فینال بزرگ حضور یابد."

دروگبا در خصوص اخراج تری و مصدومیت کیهیل و همچنین کارت زرد گرفتن میرلس ، ایوانوویچ و رامیرس که منجر به محرومیت آنها از بازی فینال شد گفت :" امشب ( سه شنبه ) از آن شبهایی است که نمی خواهی اینچنین شود . اما قسمتی از بازی بود و ما برای جان تری خیلی ناراحتیم. فکر می کنم گری ( کیهیل ) آماده شود و پس با ما خواهد بود. اما بقیه برای بازی فینال محرومند. ما خیلی خوشحالیم که صعود کرده ایم اما ما هنوز پاهایمان را روی زمین گذاشته ایم چرا که چندتا از بهترین بازیکنانمان در فینال نیستند و فینال می تواند مشکل شود ، اما ما می رویم تا کارمان را انجام دهیم."

دروگبا ادامه داد :" من فکر می کنم امشب ( سه شنبه ) یکی از بهترین شبهایی می شود که من در اینجا داشته ام و امیدوارم بیشتر از این پیش آید. شب فوق العاده ای برای هواداران چلسی است ، آنها به اینجا آمدند و برای آنها خوشحالم. من هنوز می توانم صدای آنها را بشنوم."

وی گفت :" ما باید افتخار کنیم ، ما این را در گذشته انجام داده ایم ، بازی خوبی بود و همیشه تلاش می کنیم تا گلزنی کنیم . یکی از بهترین نتایج در برابر یکی از بهترین تیم های دنیا بدست آمده است و هیچکسی از ما انتظار چنین کاری را نداشت. در فوتبال مهم ترین چیز این است که برنده شوی ، نمی توان با در دست داشتن توپ برنده شد و مطمئنا ما دفاع کردیم اما گلزنی هم کردیم که من فکر می کنم استحقاق صعود را داشتیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری