اسلایدر

تری : از هواداران عذرخواهی می کنم
هواداران چلسی

جان تری بدلیل اخراج در برابر بارسلونا از هواداران و بازیکنان چلسی عذرخواهی کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، جان تری کاپیتان متعصب تیم فوتبال چلسی که در بازی شب گذشته تیمش برابر بارسلونا از سوی داور ترکیه ای تیمش را برابر کاتالان ها 10 نفره تنها گذاشت در مصاحبه ای پس از این بازی گفت :" سانچز پشت سر من خیلی سریع خودش را پرتاب کرد ، من صحنه آهسته را دیدم و به آن بدی که او نشان داد نبود."

وی ادامه داد :" من از آن دست بازیکنانی نیستم که از روی عمد به کسی صدمه بزنم. من تنها زانویم را آوردم بالا که نباید این کار را می کردم  و امیدوارم مردم من را به عنوان شخصیتی که دارم ، به عنوان یک بازیکن من را بشناسند و من از آن دسته بازیکنان نیستم."

کاپیتان تری که از حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا محروم شده است گفت :" من مایوس هستم اما از بازی هم تیمی هایم لذت بردم. به اینجا آمدیم و راهی که آنها بازی کردند و نتیجه خوبی را با 10 نفر گرفتند. من احساس می کنم در آن زمان به آنها اجازه دادم که شکست بخورند . من از آنها ( بازیکنان ) عذرخواهی کردم و می خواهم همچنین از هواداران نیز عذر خواهی کنم."

او اضافه کرد :" در آن زمان من سعی کردم از خودم محافظت کنم اما در تصویرش را دوباره دیدم و هیچ شکاستی ندارم . من هم تیمی هایم را نا امید کردم ، اما آنها عملکرد درخشانی داشتند ، پس امیدوارم این ناراحتی از بازیکنان دور شده باشد."

کاپیتان چلسی گفت :" این نتیجه همان چیزی است که باشگاه سزاوار آن است . من سزاوار حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا هستیم . پسرهای ( بازیکنان ) عالی بودند و امیدوارم این حادثه از آنچه آنها به چه سختی کار کرده اند نکاهد."

روبرتو دیمتئو ، سرمربی چلسی نیز در خصوص اخراج جان تری گفت :" او یک رهبر فوق العاده برای این گروه است . او کاپیتان باشگاه ماست و هر کسی می تواند در زندگی اش اشتباهی انجام دهد . ما تنها خوشحالیم که توانستیم این تیم را به فینال برسانیم."

جان تری همچنین گفته است که بدلیل ناراحتی از اخراجش و چون احساس می کرده است که با اخراجش تیم را در شرایط سخت قرار داده است به خودش اجازه نداده تا پس از بازی بهمراه هم تیمی هایش در زمین مسابقه به خوشحالی بپردازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری