اسلایدر

دیمتئو: بازی باورنکردنی ای بود
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو معتقد است بازی امشب تیمش برابر بارسلونا باور نکردنی بوده و تیمش لیاقت حضور در فینال را دارد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو که اکنون شاید از زمان بازی کردنش در چلسی هم محبوب تر باشد توانست کاری را بکند که آری هان از آن بازماند و چلسی را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. وی در مصاحبه ای پس از پشت سر گذاشتن بارسلونا شرکت کرد و در خصوص این بازی صحبت کرد.

دیمتئو گفت :" یک بازی باورنکردنی بود ، اتفاقات زیادی در بازی افتاد . من خیلی خوشحالم و از بازیکنانم راضی هستم . چرا که آنها لیاقت این پیروزی را داشتند. آنها ( بازیکنان ) فصل سختی داشتند و دیدند که توانایی این را دارند در زمانی که بخواهند کارهای خاصی انجام دهند. این در دی ان ای بازیکنانمان است."

وی ادامه داد :" به نظر می رسید که ما باید تعدادی از ذخیرهایمان را جایگزین کنیم . حتی پس از بازی رفت ما همچمان کارمان تمام نشده بود و مشکلات زیادی داشتیم که می توانیم آنها را تصور کنیم . و برابر بارسلونا نیز اینچنین بود و این بازی تنها یک بازی باور نکردنی بود."

سرمربی موفق چلسی اضافه کرد :" تمام اتفاقات عجیب روبروی ما بود . ما یک شانس در مرکز دفاعی دشتیم و دیگر نیز دفع شده بود . پس ما برای دفاع کردن به تمام نقاط زمین حرکت می کردیم و سپس یک پنالتی بدست آمد و دوباره برگشت. برای تماشا کردن به عنوان بی طرف خوب بود ، اما برای ما اینچنین نبود."

مرد شماره اول و ایتالیایی نیمکت چلسی گفت :" رامیرس قبل از بین دو نیمه گل زد و به ما خط ادامه زندگی و اعتقاد به بازی را داد. آن لحظه بسیار مهمی بود."

روبی همچنین درخصوص تیم مقابلش نیز گفت :" بارسلونا بهترین است ، آنها فوق العاده هستند اما راهی که ما دفاع کردیم نشان داد ما مستحقق پیشروی هستیم و ما کمی به شانسی که نیاز داشتیم رسیدیم."

سرمربی چلس در انتها گفت :" ما با این بازی و بازیهایمان برابر ناپولی و بنفیکا زندگی کردیم و نشان داده ایم که لیاقت رسیدن به فینال را داریم. در حال حاضر از بازی امشب لذت خواهیم برد و پس از آن خواهید دید که کدام بازیکنان برای فینال حاضر خواهند بود. ما ترکیب خوبی از بازیکنان داریم ، آنهایی که در ترکیب قرار دادیم و با یکدیگر تیم قدرتمندی ساختند و برای چلسی افتخاری پدید آوردند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری