اسلایدر

فرییرا : می توانم بهتر از این باشم
هواداران چلسی

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پائولو فرییرا که پس از مدتها توانست نظر مساعد کادرفنی را جلب کند و به طور ثابت برای چلسی بازی کند در مصاحبه ای پس از پیروزی برابر بنفیکا گفت :" ما واقعا خوشحالیم چرا که نتیجه خوبی را در برابر تیم یک تیم خوب گرفته ایم . من هم خوشحالم چرا که برای مدت طولانی ای بازی نکرده بودم و اکنون 80 دقیقه در زمین بودم و به تیم کمک کردم."

مدافع 33 ساله چلسی اضافه کرد :" هر روز من کار خودم را انجام می دهم و تلاش می کنم به بهترین شرایط برسم تا شاید مربی من را انتخاب کند . در این بازی نیز او مرا انتخاب کرد و من تلاش کردم بهترین بازی ام را انجام دهم . روز دیگر می توانم بهتر باشم چرا که شرایط فیزیکی بهتری خواهم داشت و می دانم نمی توانم دیوانه وار بدم ، پس نیاز دارم که بیشتر و با فکر بیشتر بازی کنم . در 80 دقیقه من فکر می کنم با توجه به اینکه بازی نکرده بودم ، نمایش خوبی داشتم."

فرییرا که دیشب بهمراه چلسی در پرتغال ، کشور مادری اش بازی کرده بود گفت :" همیشه برایم بازی کردن در کشورم خوب است و ما در یک ورزشگاه زیبا بازی کردیم. اما ما فکر می کردیم می توانیم گلزنی کنیم چرا که بازیکنان فوق العاده ای داریم که می توانند نتیجه بازی را رقم بزنند."

وی اضافه کرد :" گلی که زدیم یک ضد حمله فوق العاده بود و رامیرس به خوبی از فضای موجود استفاده کرد . تورس نیز توپ خوبی را به کالو رساند . گل خوبی بود و برای او ( کالو ) نیز خوب بود .او لیاقتش را داشت. ما باید دفاع هم می کردیم چرا که بنفیکا تیم خوبی است و سخت کار می کند . "

فرییرا در انتها گفت :" همه برای تیم بازی کردند اما هنوز تمام نشده است . ما می دانیم که بنفیکا می تواند خارج از خانه گلزنی کند و نیاز داریم که با دقت بازی کنیم . اما بازی کردن در هانه با هواداران و در ورزشگاه خودمان می تواند سکویی باشد برای رفتن به مرحله بعدی."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:فریرا,
ارسال توسط مصطفی بختیاری