اسلایدر

دیمتئو: می خواهیم گل بزنیم
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو بر این باور است که تیمش با زدن یک گل به بارسلونا می تواند بازی را راحت تر کنترل کند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی جوان و موقت تیم فوتبال چلسی که با کسب یک تساوی 0 بر 0 برابر بارسلونا می تواند آبی های لندن را به فینال لیگ قهرمانان اروپا هدایت کند ، در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب تیمش در نیوکمپ حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دیمتئو گفت :" بارسلونا نهایتا شانس های زیادی روی دروازه تیم مقابلش خلق می کند و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا به گل برسیم. اما ما همچنین تلاش می کنیم تا شانس های آنها را محدود کنیم."

سرمربی آبی ها گفت :" بدست آوردن تساوی بدون گل خیلی سخت است ، یک گل زده برایمان می تواند خیلی مفید باشد ، اما ما می دانیم که این کار دشواری خواهد بود."

او همچنین در خصوص درخشش کیهیل در نبود دیوید لوئیز و هماهنگی این مدافع انگلیسی با جان تری ، دیگر هموطنش گفت : "من همیشه در خصوص عملکرد تیمی صحبت کرده ام که به دفاع تیم کمک می کند و هر فردی موظف است کار خودش را بکند. اما من از اینکه چنین مدافعانی داریم خوشحالم. ما به خوبی دفاع می کنیم و از زمانی که گری ( کیهیل ) به ما اضافه شده است تحت تاثیر او هستیم."

سرمربی چلسی با توجه به مصدومیت لوئیز و غیبت حتمی او و اینکه آیا دیگر بازیکنان چون دروگبا می تواند در ترکیب تیمش باشد ، گفت :" من می خواهم ارزیابی نهایی از وضعیت جسمی و روحی بازیکنان را در آخرین تمرین انجام دهم و ترکیب تیمم را فردا انتخاب خواهم کرد."

دیمتئو در خصوص اشلی کول ، رائول میرلس ، برانیسلاو ایوانوویچ و رامیرس که هرکدام در بازی فردا شب کارت زرد بگیرند در صورت صعود چلسی به فینال ، آن بازی را از دست خواهند داد گفت :" ما نمی توانیم در بازی فردا به این فکر کنیم ، همه بازیکنان باید به مسئولیتی که در زمین بازی دارند متمرکز باشند. هراتفاقی قرار باشد بیافتد می افتد و نمی توانید آن را برنامه ریزی کنید."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:دیمتئو,عکس,چلسی,بارسلوناdi matteo,barcelona,chelsea fc,
ارسال توسط مصطفی بختیاری