اسلایدر

چک : می توانیم به فینال برویم
هواداران چلسی

پتر چک معتقد است تیمش اگر بتواند همچون بازی رفت در مقابل بارسلونا قرار گیرد می تواند به فینال برسد. 

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پتر چک سنگربان تیم فوتبال چلسی که سابقه چهار بازی با چلسی در نیوکمپ را دارد و تنها یک بار در آنجا شکست خورده است ، به عنوان نماینده بازیکنان در کنفرانس خبری شرکت کرد و در کنار دیمتئو با خبرنگاران به صحبت پرداخت.

چک گفت :" بازی بزرگی خواهد بود ، آنها برابر رئال مادرید شکست خورده اند اما تاثیر زیادی روی این بازی نخواهد داشت. آنها تیم خوبی هستند و می دانند چطور یک شکست را کنترل کنند. آنها تنها می خواهند الکلاسیکو را فراموش کنند و روی این بازی متمرکز شوند. فکر می کنم بارسلونا تلاش زیادی برای این بازی انجام دهد چرا که آنها در خانه و در برابر هوادارانشان هستند."

دروازه بان اول سالهای اخیر چلسی اضافه کرد :" فکر می کنم بازی فردا به دور رفت خیلی شباهت داشته باشد و امیدوارم بتوانیم دوباره گل بزنیم. یک گل می تواند همه قوانین بازی را تغییر دهد. مثل گلی که اینیستا در دقایق پایانی زد و در دقیقه پایانی همه چیز عوض شد."

چک که بهمراه چلسی در نه سال اخیر شش نیمه نهایی را تجربه کره است و تنها در یکی از آنها موفق به پیروزی و صعود به فینال شده است گفت :" آنها تیمی خوبی هستند ، اما همیشه راهی برای نفوذ به تیم مقابل را پیدا می کنند . ما با پیروزی 1بر 0 در دور رفت ، خودمان را در موقعیت خوبی قرار دادیم . 90 دقیقه دیگر هنوز داریم تا تلاش کنیم و به فینال برسیم."

پتر گفت :" من هشت سال امیدوار بودم و همیشه خواسته ام شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشم. ما دوباره در نیمه نهایی هستیم و امیدوارم امسال این اتفاق بیافتد. ما در خیلی از زمان ها به قهرمانی نزدیک بوده ایم اما به آن نرسیدیم. اگر ما فردا بازی خوبی انجام دهیم ، شانس بازی در فینال را خواهیم داشت ، اما ابتدا باید 90 دقیقه و یا بیشتر را فردا بازی کنیم . اجازه دهید ببینید چه اتفاقی می افتد و اکنون برای صحبت کردن در این مورد زود است."

چک در ادامه در خصوص شکیر ، داور ترکیه ای بازی فردا گفت :" داور می تواند بخش بزرگی از این بازی باشد . ما چند بازی خوب در برابر بارسلونا داشته ایم ، اما همیشه اختلاف نظر وجود داشته است و شرم آور است که باعث می شود کیفیت آن زیر سوال برود. او داور با تجربه ای است و اگر تجربه ای از ترکیه و شبیه به گالاتاسرای و فنرباغچه دارید ، این بازی در لیگ قهرمانان اروپا و نیمه نهایی آن است ، نمی تواند مشکل بزرگی باشد. ما تیمی نیستیم که در زمین مسابقه مشکلی ایجاد کنیم . داور هم عملکرد حرفه ای سکسانی خواهد داشت ."

وی درباره بازی کردن در زمین نیوکمپ نیز گفت :" مطمئنا به نظر زمین بزرگ می اید ، چرا که ورزشگاه بزرگی است و لبه های اطراف می تواند آن را بزرگتر نشان دهد . اما ابعاد یکساند است و این همان چیزی است که ما نیز از آن استفاده می کنیم . همیشه بازی کردن در زمین های بزرگ دشوار است چرا که هرچقدر قدم بردارید به توپ نمی رسید."

چک با نگاه به بازی گذشته تیمش برابر ناپولی گفت :" بعد از بازی با ناپولی همه مارا حذف شده می دانستند ، اما ما اینجاییم. در نیوکمپ هستیم و 90 دقیقه خارج از خانه برایمان تا فینال باقی مانده است . موقعیت فوق العاده ای است اما همه چیز در فوتبال به سرعت عوض می شود . ما نتیجه خوبی داریم و با اعتماد به نفس کافی به جلو پیش می رویم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:پیتر چک,پتر چک,عکس,چلسی,چک,جمهوری چک,بارسلونا,
ارسال توسط مصطفی بختیاری