اسلایدر

تورس: بهترين تيم،هميشه برنده نيست
هواداران چلسی

فرناندو تورس مهاجم اسپانيايي باشگاه چلسي در آستانه ديدار اين تيم مقابل بارسلونا دردور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا گفت:« مشخص است که بارسلونا يک گام از ساير تيمها جلوتر است ولي در دنياي فوتبال، تيم بهتر، هميشه تيم پيروز نيست.»

تورس در گفتگو با وب سايت رسمي يوفا ادامه داد:« تيمهاي زيادي که مقابل بارسلونا قرار مي گيرند، فکر مي کنند که بايد توپ را از آنها بربايند ولي اين ممکن نيست. بايد از سلاحهاي متفاوتي مقابل آنها استفاده کرد.»

با نتيجه 0-1 در استمفوردبريج که به نفع چلسي حکم مي دهد، اين تيم گام به نيوکمپ خواهد گذاشت. تورس درباره اين بازي گفته:« اگر هدف ما اين باشگاه توپ را از بازيکنان بارسا بگيريم، دستيابي به اين هدف سخت خواهد بود و درنهايت خسته خواهيم شد. و درآن زمان فضاهاي بيشتري براي تيم حريف ايجادخواهد شد.»





تورس درمورد شرايط کنوني چلسي گفت:« بازيکنان دوباره شروع به لذت بردن کرده اند و ديگر سختي نمي کشند. پيغام دي متئو دقيقا براي آن بود که روحيه جنگنده اي در تيم بسازد. بايد جنگيد و بعد  از آن اجازه داد که مهارتها شکوفا شوند. زماني که به اين مرحله مي رسي، تيم ناخودآگاه کنار هم جمع مي شود و تقريبا هميشه برحريفان غلبه مي کني.»


تورس در بخش پاياني صحبتهايش گفت:« از نظر من مهمترين نکته گلزني است. کاري که هر روز براي رسيدن به آن تمرين مي کنم ولي همه ما مي دانيم که اين فصل، فصل سختي بوده و اوضاع تيم، مهمترين نکته براي همه ماست. اصلا مهم نيست که کدام بازيکنان بازي مي کنند و کدامها به گل مي رسند.مهم اين است که تيم موفق باشد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری