اسلایدر

سناریوی اشتباهات داوری تکرار می شود؟
هواداران چلسی

به نظر می رسد با انتخاب مشکوک داور توسط یوفا ، شک و تردید در خصوص دیداری پاک در بازی بارسلونا و چلسی را بیشتر کند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، با نزدیک شدن به بازی فوق العاده حساس بارسلونا و چلسی در نیوکمپ ، اعلام شدن نام داوری از ترکیه که می توان او را به کاتالون ها وصل کرد ، صدای اعتراض آبی ها را بشنویم.

گراهام پول ، که یکی از داوران با سابقه یوفا نیز می باشد در مصاحبه ای مدعی شده است که دروگبا در بازی تمارض کرده و برای تلف کردن وقت خودش را به زمین می اندازد.

وی گفت :" داور می تواند ببینید که دیدیر دروگبا چطداور می تواند ببینید که دیدیر دروگبا چطور وقت بازی را متوقف می کند . این کا را برای متوقف کردن ریتم بازی بارسلونا انجام شده است. اخطار دادن به رفتار های بازیکنانی این چنین غیر ممکن است اما فرصت خوبی خواهد بود تا به او هشدار داده شود . هرچند به دروگبا روز چهارشنبه نیز هشدار هایی گرفت."

اما دیمتئو نظر مخالفی دارد و معتقد است که دروگبا تمارض نکرده است ، وی گفت :" من فکر می کنم بازیکنانم جوانمردانه بازی می کنند ، هرکسی استیل خودش را دارد و من فکر می کنم ما تیم جوانمردی هستیم."

وی ادامه داد:" او ( دروگبا ) در اکثر اوقات بازی بین دو بازیکن قرار می گرفت و من فکر می کنم ضربات فیزیکی زیادی به او در آن شب وارد شد."

کونیت شکیر ، داور ترکیه عضو یونیسف ( اسپانسر افتخاری بارسلونا ) داور نگران کننده ای برای چلسی است و بد نیست به صحبت های مورینیو نگاهی داشته باشیم که معتقد است در لیگ قهرمانان اروپاداوران در نیوکمپ از آبی و اناری های بارسلونا حمایت خواهند کرد.

مورینیو سال گذشته در مصاحبه ای گفت :" اگر من به یوفا بگویم که واقعا چه فکری می کنم ، مربیگری من تمام می شود.پس نمی توانم بگویم چه فکری می کنم و من تنها چند سوال می پرسم : چرا ؟ من متوجه نمی شوم چرا؟ چرا تام اوربو ؟ چرا ماسیمو باساکا ؟ چرا ولچنگ استارک؟ در هر نیمه نهایی همیشه یک اتفاق می افتد.من نمی دان شاید تاثیر تبلیغ یونیسف باشد . سوال من این است که چرا؟ چرا به ما اجازه فوتبال بازی کردن در مقابل آنها ( بارسلونا ) را نمی دهند؟ چرا پپه اخراج شد؟ چرا برای چلسی چهار پنالتی گرفته نشد؟ چرا تیاگو موتا اخراج شد؟ و چرا ون پرسی اخراج شد؟ این قدرت از کجا می آید؟"

در رسانه های مختلف خبر از اعتراض باشگاه چلسی منتشر شده است و به نظر نمی رسد یوفا توجهی کرده و داور بازی را تغییر دهد، تنها می توانیم امیدوارم باشیم که بارسلونا همچون سال های گذشته با کمک داوری راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا نشود و شاهد دیداری برابر باشیم. هر چند اگر قرار است چلسی شکست بخورد ، می خواهیم در شرایط برابر شکست بخوریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری