اسلایدر

مالودا : تمام تلاشمان را می کنیم
هواداران چلسی

مرد فرانسوی چلسی معتقد است که پس از تساوی با آرسنال آن ها 2 امتیاز حساس را از دست داده اند و از هم تیمی های خود خواست تا هرچه در توان دارند در بازی مقابل بارسلونا از خود نشان دهند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،فلورنت مالودا اعلام کرد که خود و هم تیمی هایش باید از هر آن چه دارند مایه بگذارند تا بتوانند به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

تیم روبرتو دیمتئو سه شنبه شب آزمون سختی را در نیوکمپ پیش رو دارد و باید به مصاف بارسلونا برود.مهاجم کناری چلسی اعتقاد دارد که آبی ها دو امتیاز حساس را مقابل ارسنال از دست داده اند و مشتاقانه منتظر این است که ببیند در هفته های آینده چه روی خواهد داد.

فلورنت مالودا به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت : " من می گویم که در بازی با آرسنال دو امتیاز ارزش مند را از دست داده ایم.زیرا که برای کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان در حال نبرد هستیم و به همه ی امتیازاتمان نیاز داریم."

وی ادامه داد : "ما تمام طول فصل را تلاش کردیم تا به اینجا برسیم و اکنون  زمانی است که ما باید هر آن چه داریم بگذاریم تا بتوانیم به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم.ما بازی هیجان انگیزی همچون نیمه نهایی جام حذفی و با تیم های قدرتمند دیگر داشته ایم.تیم ما قدرتمند است.ما بسیار خوش حالیم که تا اینجا جلو آماده ایم و می خواهیم که جام ها را برنده شویم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری