اسلایدر

اعتراض انگلیسی ها به انتخاب داور ترکیه ای برای نیمه نهایی چمپیونز
هواداران چلسی

اعتراض انگلیسی ها به انتخاب داور ترکیه ای برای نیمه نهایی چمپیونز؛او مامور یونیسف است!

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، 'كانیت سكر' تركیه ای را به عنوان داور دیدار برگشت تیم های فوتبال چلسی و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا معرفی كرده است؛ انتخابی که با انتقاد هایی مواجه شده است.

امروز روزنامه ایندیپندنت در گزارشی انتخاب این داور را مشکوک ارزیابی کرد.  'ایندیپندنت' روز دوشنبه در این باره نوشت: وی را 'ارزیك شنس' نایب رییس تركیه ای كمیته داوران 'یوفا' انتخاب كرده است. فردی كه قبلا در استخدام صندوق حمایت از كودكان سازمان ملل (یونیسف) بود.
مورینیو، سال گذشته از طرفداری 'یوفا' از بارسلونا به دلیل حمایت از 'یونیسف' سخن گفته بود. در آن زمان هیچ كس نفهمید منظور مورینیو از یونیسف چیست اما اشاره او به 'ارزیك شنس' بود.
 بارسلونا در ماه مه گذشته، قرارداد حمایت مالی خود از یونیسف را یك سال دیگر تمدید كرد و لوگوی این صندوق را در بازی با چلسی روی پیراهنش خواهد داشت. مورینیو سرمربی رئال مادرید سال گذشته گفته بود: اگر به 'یوفا' بگویم واقعا چگونه فكر می كنم، دوران كاری ام به پایان خواهد رسید. گرچه نمی توانم فكرم را بگویم اما از شما سوال می كنم: چرا؟ نمی فهمم چرا؟ چرا اوربو؟ چرا بوساكا و چرا اشتارك؟ چرا ده بلیكر و چرا در هر نیمه نهایی چنین اتفاقاتی می افتد؟ شاید به خاطر تبلیغات یونیسف است.

 


وی افزوده بود: چرا اجازه نمی دهند با بارسلونا بازی كنیم؟ چرا چهار پنالتی در بازی با چلسی گرفته نشد؟ چرا 'تیاگو موتا' اخراج شد؟ چرا 'روبین فان پرسی' اخراج شد؟ این همه قدرت از كجا آمده است؟
به هرحال بازی بارسلونا چلسی محکی دیگر برای این فرضیه است ؛ اینکه آیا واقعا آرکاداش سکر عامل نفوذی یوفا برای تغییر این نتیجه است؟سکر با این مقاله حالا بیش از گذشته زیرفشار خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری