اسلایدر

کالو : تورس پاس فوق العاده ای داد
هواداران چلسی

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، سلامون کالو مهاجم جوان و گلزنی بازی دیشب چلسی برابر بنفیکا که از سوی آندره ویلاس بواس فرصت چندانی نصیبش نشده بود در مصاحبه ای پس از گلزنی برابر تیم پرتغالی گفت :" رامی ( رامیرس ) اول روی گل نقش داشت ، توپ رابه فرناندو ( تورس ) رساند ، من احساس کردم تنها کاری که فرناندو می کند این است که توپ را سانتر کند بین مدافعان و دروازه بان ، پس رفتن آنجا و او توپ فوق العاده ای را به من رساند . این گل کار تیم بود و کل تیم بازی خوبی انجام داد."

وی ادامه داد :" این دومین گلی بود که تورس به من داده است . در برابر لستر سیتی نیز او یک پاس گل به من داد و درک خوبی بین ما وجود دارد . برای من او مهاجمی است که همیشه بوده است و ما تنها تلاش می کنیم تا به بهترین شرایط برسیم. زمانی که ما به عنوان تیم بازی می کنیم شکست دادن ما خیلی سخت است ."

کالو اضافه کرد :" اکنون سخت ترین دشمن ما خودمان هستیم ، فکرکنیم که چه کاری کرده ایم ، سخت ترین کار بود . هفته آینده بازی سختی خواهیم داشت و ما باید خود را آماده کنیم و سعی کنیم که زود گل بزنیم و از پیروزی خانگی خود دفاع کنیم."

وی همچنین در خصوص بنفیکا گفت :" بنفیکا تیم خوبی است و این را برابر منچستر یونایتد نشان داده است ، پس ما باید به آنها احترام بگذاریم و همچون بازی رفت با آنهابازی کنیم."

کالو که جواب اعتماد دیمتئو را به خوبی داده است گفت :" برایم مفتخر است که می توانم برای تیم گل بزنم ، امیدوارم بتوانم از شانسهایی که دارم استفاده کنم . او ( دیمتئو ) به همه فرصت خود نمایی در تیم را می دهد و 100 درصد به آنها اطمینان دارد و این نشان می دهد که چطور تیم در کنار هم کار می کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:کالو,تورس,چلسی,عکس,
ارسال توسط مصطفی بختیاری