اسلایدر

دیمتئو : چند بازیکن را در اختیار نداریم
هواداران چلسی

دیمتئو خبر از مصدومیت دیدیر دروگبا بهمراه لوئیز داد که با توجه به نبود ایوانوویچ می تواند برای چلسی کمی سخت باشد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی در کنفرانس خبری پیش بازی تیمش برابر آرسنال حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در استمفوردبریج پاسخ داد.

دیمتئو در خصوص انتخاب بازیکنان تیمش و غایبان احتمالی بازی فردا نبود لوئیز را قطعی اعلام کرد که بدلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند و دروگبا را نیز در شرایط یکسانی با لوئیز اعلام کرد که در بازی با بارسلونا دچار مصدومیتی شده است. همچنین ایوانوویچ نیز بدلیل محرومیت نمی تواند چلسی را همراهی کند.

دیمتئو در این باره گفت :" هر دوی لوئیز و دروگبا بازی برابر آرسنال را از دست خواهند داد. دروگبا از ناحیه زانوی پایش برابر بارسلونا مصدوم شده است و نیاز دارد که در چندر روز آینده به مراقبت بپردازد."

دیمتئو مصدومیت دروگبا را اینگونه توضیح داد :" همه در آن بازی تحت فشار بودند ، اما دروگبا بیشتر تحت کنترل بود و با دو بازیکن در بازی برخوردهای فیزیکی داشت و ضربه می دید. "

وی ادامه داد :" بازینان ما در عدالت هستند ، هر کدام سبک خودشان را دارند اما ما با عدالت آنها را انتخاب می کنیم. او ( دروگبا ) در برابر بارسلونا بسیار مفید بود . او برایمان یک گل زد پس ازش راضی هستیم."

 دیمتئو باید در مقابل آرسنالی قرار گیرد که ابتدای فصل را با یک شکست 8-2 از منچستر سیتی بد شروع کرد و کم کم در لیگ برتر توانست خودش را بالا بکشد و در بازی رفت با چلسی این تیم را 5 بر 3 شکست دهد.

سرمربی آبی ها گفت :" ما با آرسنال بازی خواهیم کرد که یک دربی بزرگ در لندن است اما بازی متفاوتی خواهد بود. شما نباید هیچوقت آنها را بازنده بدانید . باشگاه و مربی آنها موقعیت خوبی دارند."

وی ادامه داد :" شما همیشه می دانید که یک دوره بد در فصل را خواهید داشت . آنها کیفیت کافی را دارند که بر بین چهار بزرگ لیگ باشند. ترکیب خوب و با کیفیتی دارند. ما بازیکنان زیادی را نخواهیم داشت و باید ببینیم چه خواهد شد . بازی جذابی خواهد شد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری