اسلایدر

چک : از بارسلونا نمی ترسیم
هواداران چلسی

پیتر چک بر این باور است که تجربه ی چلسی همواره به آن ها برای شکست دادن بارسلونا کمک کرده است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،پیتر چک عنوان کرد که پس از این که آن ها توانستند بارسا را شکست دهند ، بازی سه شنبه شب در نیوکمپ چلسی را نمی ترساند.

چلسی در بازی رفت مقابل بارسلونا در مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان گلی دریافت نکرد و این موضوع را مدیون عکس العمل های خارق العاده ی پیتر چک است.

چلسی بار دیگر قدرت خود را به رخ جهان و قهرمانان اروپا کشید.بارسلونا در 6 دیدار اخیر خود با چلسی هرگز نتوانسته آن ها را شکست دهد.

بارسلونا در خانه از 30 بازی اخیرش 27 تای آن ها را برده  و در این بازی ها نباخته است.104 گل زده است و 16 گل دریافت کرده است.این آمار واقعا فوق العاده است.

این اعداد و ارقام به اندازه ی کافی هر تیمی را می ترساند جز چلسی. پیتر چک گفت : "ما در گذشته در آن جا به خوبی کار کرده ایم و نیاز به این داریم که عملکردمان در گذشته را بار دیگر برابر بارسلونا به نمایش بگذاریم و ترسی از آن ها نداریم . این واقعا مهم است که یک گل خارج از خانه بزنیم.ما همیشه نگاهمان به گلزنی است.امیدوارم که بتوانیم درنیوکمپ گلزنی کنیم."

چلسی در بازی سه شنبه شب خود در نیوکمپ به نظم و انظبات بیشتری در خط دفاعی خود نیاز دارد.همچنین آبی ها به اندکی شانس همانند آن موقعیت هایی که بارسایی ها با بی دقتی از دست دادند نیازمند است تا بتواند با خیالی آسوده صعود کند.

چک اضافه کرد : "عملکرد ما باید به نحوی باشد که همه ی فضا ها را به روی آن ها ببندیم و همه ی بازیکنان را تحت نظر داشته باشیم.این کار ممکن است باعث شود که شما به مدت 3 دقیقه بدوید و توپ را در دست نداشته باشید.ما باید از دقیقه ی اول تا دقیقه ی آخر مسابقه بجنگیم.ما باید نهایت کاری را که می توانیم، مقابل یک تیم بزرگ انجام دهیم.ما قبلا مقابل آن ها نتایج خوبی کسب کرده ایم و این نتایج به ما روحیه میدهند.در بازی رفت عرصه را بر آن ها تنگ ساختیم و همین کار را در بازی برگشت نیز باید انجام دهیم."

قبل از این بازی هر دو تیم یک بازی سرنوشت ساز در لیگ دارند که می تواند رتبه ی آن ها را مشخص کند.چلسی باید به مصاف آرسنال برود و بارسلونا نیز با رئال مادرید دیدار کند.بازی چلسی و آرسنال یک بازی 6 امتیازی برای آبی ها به حساب می آید و سرنوشت آن ها در به پایان رساندن لیگ در بین 4 تیم برتر را رقم میزند.

دیمتئو تصریح کرده است که تغییراتی را در تیم برای بازی با آرسنال ایجاد می کند که مطمئنا یکی از آن ها قرار دادن تورس در ترکیب اصلی است.

پیتر چک 30 ساله گفت : " ما در هر پستی بازیکنانی داریم که می توانند جایگزین شوند.بازی ما مقابل آرسنال یک بازی بزرگ است و می تواند ما را به لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد برساند.بارسلونا نیز الکلاسیکو را در پیش دارد که برای آن ها بسیار حساس می باشد.مدیریت کردن شرایط برای هر دو تیم بسیار سخت است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:پیتر چک,پتر چک,عکس,چلسی,چک,جمهوری چک,
ارسال توسط مصطفی بختیاری