اسلایدر

دیمتئو : نباید به خواب صعود برویم
هواداران چلسی

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی تیم فوتبال چلسی که توانست شب گذشته تیمش را برابر بنفیکا برنده از زمین مسابقه خارج کند در مصاحبه ای پس از کسب این پیروزی با ارزش خارج از خانه شرکت کرد و در خصوص بازی تیمش گفت :" این یک نمایش خوب از کل تیم بود . بازی کردن برابر بنفیکا کار دشواری است . آنها در بازی های اروپایی خود در چند سال اخیر نباخته بودند و ما دلیل این آمار را دیدیم . آنها خوب هستند و از نظر انفرادی نیز بازیکنان خوبی دارند و بازیشان گروهی است . من همیشه احساس می کنم که دفاع ثابت و محکمی داریم ، با سازماندهی خوب و همیشه ما را به گلزنی تشویق می کند."

وی ادامه داد :" ما از اینکه در شرایط متفاوتی برای صعود هستیم خوشحالیم . ما برابر ناپولی یک کوه را فتح کردیم ، این هم همانطور خواهد بود اما کوهی کمی کوچکتر چرا که ما نتیجه خوبی را اینجا ( بنفیکا ) گرفتیم. خواهیم دید چه می توانیم بکنیم اما اگر فکر کنیم که صعود کرده این خیلی می تواند خطرناک باشد . ما نمی توانیم فکر کنیم که صعود کرده ایم."

مرد محبوب نیمکت چلسی اضافه کرد :" ما خودمان را باید در موقعیت خوبی قرار دهیم . بله ، اما نتیجه نمی تواند برای یک بازی خانگی کافی باشد . تنها یک گل زده ایم و به نتایج بدست آمده در این لیگ را مشاهده کنیم می بینیم که ما نباید با این یک گل براحتی به خواب برویم."

او همچنین در خصوص ثابت بازی کردن فرییرا و نیمکت نشینی دروگبا ، لمپارد و تغییراتی که در تیمش داد نیز اینچنین توضیح داد :" ما بازی های سطح بالایی انجام داده ایم ، منچستر سیتی ، تاتنهام و امشب ( سه شنبه ) یکی دیگر از آنها بود . ما تلاش می کنیم تا تیم را آماده در زمین بفرستیم . ما می دانستیم بنفیکا با توان زیادی بازی می کند ، پس ما نیز به بازیکنان با طراوت نیاز داشتیم ،بازیکنانی که بتوانند خوب بدوند و این دلیل انتخاب بازیکنان بود."

وی افزود :" من همه را در ترکیب خواهم گذاشت ، آنها را تغییر خواهم داد ، ما به همه بازیکنان تا پایان فصل نیاز داریم . فرییرا مدتی بود بازی نکرده بود اما آماده بود. ما نمی توانیم تنها به 11 بازیکن بازی دهیم و شما خواهید دید بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند در آینده بیشتر خواهند بود چرا که استفاده کردن از 11 بازیکن در هر بازی که هر 3 روز یک بار است غیر ممکن است و برای حفظ سطح آمادگی آنها و نیاز ما به پیروزی این کار را می کنیم."

دیمتئو در خصوص وضعیت ایوانوویچ نیز گفت :" او در تست پزشکی صبح ( دوشنبه ) رد شد ، باید ببینیم او چطور از انرژی خود را باز می یابد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:دیمتئو,چلسی,عکس,
ارسال توسط مصطفی بختیاری