اسلایدر

دی متئو: شانس صعود ما هنوز 50-50 است
هواداران چلسی

 

روبرتو دی متئو مربی چلسی هشدار داده که با وجود برد 0-1 تیمش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا، هنوز کار چلسی تمام نشده است

گل دیدیه دروگبا درنیمه اول بازی، به برتری چلسی حکم داد و مربی ایتالیایی از روحیه جنگنده تیمش راضی خوشحال بود.

درپایان این مسابقه دی متئو به آی تی وی گفت:« این نتیجه بزرگی برای ماست. تو می دانی که زمانی که مقابل بارسلونا بازی می کنی، باید کارهای تدافعی زیادی انجام دهی. من بازیهای بارسا مقابل تمام تیمها از جمله میلان و رئال مادرید را تماشا کردم. بارسایی ها همیشه مالکیت زیادی بر توپ و میدان داشتند. تنها باید سعی کنی تا تهدیدهای آنها را محدود کنی.بعد از آن هم از فرصتهایت نهایت بهره را ببری.»

دی متئو درادامه صحبتهایش گفت:« شانس ما هنوز 50-50 است؛ بازی برگشت در خارج از خانه ما برگزار می شود، و همان طوری که همه می دانیم بازی سختی هم خواهد بود. فکر می کنم این گروه بازیکنان امشب دوباره عزم راسخ و شجاعتشان را نشان دادند و مقابل بهترین تیم دنیا قرار گرفتند و نشان دادند که کیفیت موجود در این تیم تا چه حد است.»

بازی برگشت دوتیم بارسلونا و چلسی سه شنبه هفته آینده در نوکمپ برگزار می شود. قبل از آن چلسی باید مقابل آرسنال قرار بگیرد و بارسا با رئال مادرید دیدارخواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت10:33---1 ارديبهشت 1391
ممنون.قالب هم نه داداش سفارشی نیست...سایتی که ازش گرفتم یکم هنوز جا نیفتاده ولی قالبهاش رو من تو هیچ سایتی ندیدم این قدر قشنگ باشه....اینم سایتش:
theme-designer.com


بهنام
ساعت9:15---1 ارديبهشت 1391
من طرفدار رئال هستم.جدیدا طرفدار چلسی هم شدم.ایشا... میریم بالا که دیگه دهن این بارسا رو ببندیم!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری