اسلایدر

دروگبا : سه سال دیگر بازی میکنم
هواداران چلسی

مهاجم چلسی احساس می کند که با توجه به عملکردش در دیدار مقابل بارسلونا  همچنان می تواند به بازی کردن در سطح اول اروپا ادامه دهد و حداقل تا سه سال دیگر توپ بزند.

به گزارش  کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،منتقدان که عنوان کرده بودند دیدیر دروگبا به دلیل سن زیادش نمی تواند گزینه ی مناسبی برای بازی مقابل بارسلونا  باشد با مشاهده ی عملکرد وی در این بازی حرف خود را پس گرفته اند.

قرارداد این مهاجم 34 ساله در پایان این فصل با آبی ها به پایان میرسد و به احتمال زیاد او چلسی را در پایان این فصل ترک خواهد کرد.اما بازی چهارشنبه شب چلسی برابر بارسلونا یادآور روز های اوج مهاجم ساحل عاجی چلسی بود و با تک گلی که وی به ثمر رساند چلسی توانست بارسلون را از پیش رو بردارد.

دروگبا در بازی برابر مردان گواردیولا همه ی بازیکنان را زیر نظر داشت و بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و به همین دلیل معتقد است که او نشان داد که می تواند در بالاترین سطح فوتبال اروپا توپ بزند.

دروگبا گفت : " کسانی که به من می گفتند  برای بازی کردن پیر هستم، با دیدن بازی دیدند که من می توانم حداقل تا 2 الی 3 سال دیگر بازی کنم."

وی در مورد بازی شب گذشته گفت : " این فوتبال است و من فکر میکنم که کمی خوش شانس بودیم.شما باید برای خوش شانسی تلاش کنید و امید داشته باشید.ما باید به نیوکمپ برویم و در آن جا بار دیگر گلزنی کنیم."

چلسی  شنبه باید به مصاف آرسنال برود و پس از آن راهی نیوکمپ شود تا بازی برگشت خود را با بارسلونا انجام دهد.

رقابت برای کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان در فصل بعد به قدری فشرده است که چلسی نمی تواند از لیگ چشم پوشی کند.آن ها در جام حذفی نیز تا فینال پیش رفته اند و باید با لیورپول در ویمبلی صف آرایی کنند.

اما دروگبا معتقد است که تیم روبرتو دیمتئو آمادگی لازم برای رقابت ها را دارد.مهاجم فراموش نشدنی چلسی در این باره گفت : " هفته ی دشواری را پیش رو داریم.ما در حال سپری کردن 10 روز سخت هستیم.بازی با تاتنهام و بارسلونا که آن ها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم،آرسنال و بار دیگر بارسلونا را در پیش رو داریم.این هفته برای ما بسیار سرنوشت ساز خواهد بود و بسیار مهم است.من فکر میکنم که ما آماده هستیم."


نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت10:45---1 ارديبهشت 1391
داداش راستی اگه خواستی یک لوگوی 60*468 PX از وبلاگت بساز و بده به من تا بالای قالبم بذارم برای تبلیغات...البته اگه دوست داری!!اون جایی رو میگم که الان تبلیغات ال جی اونجاست...ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:دیدیر دروگبا,دیدیر,دروگبا,چلسی,ساحل عاج,عکس,
ارسال توسط مصطفی بختیاری