اسلایدر

لمپارد : باید فضا ها را ببندیم
هواداران چلسی

فرانک لمپارد معتقد است تیمش برای پیروزی برابر بارسلونا باید تمام فضاهای زمین راببندد و به آنها فشار بیاورند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فرانک لمپارد هافبک با تجربه تیم چلسی که سابقه حضور در برابر بارسلونا و گلزنی به این تیم را دارد ، به عنوان نماینده بازیکنان در کنفرانس خبری پش بازی چلسی و بارسلونا ، در کنار دیمتئو حاضر شد.

لمپارد صحبت هایش را در خصوص بازی فردا شب تیمش اینگونه شروع کرد :" انضباط یک واقعیت در این سطح فوتبال است و بازی کردن برای هر بازیکنی مقابل بارسلونا دشوار است."

فرانکی ادامه داد :" ما باید مبارزه کنیم و فضا ها را ببندیم ، اما ما نظم خوبی در تیممان داریم و نگه داشتن 11 بازیکن در زمین بسیار حیاتی است."

او اضافه کرد :" من فکر می کنم پرس کردن در بازی یک امر ضروری باشد . راهی وجود ندارد که بتوان برابر آنها غیر فعال بود و یا باید به آنها فشار آورد یا دفاع کرد. ما برنامه  حمله به آنها را خواهیم داشت و نیاز است که در مواقع نیاز مدافعان را در صحنه داشته باشیم."

لمپارد گفت :" اگر به ژاوی و اینیستا زمان بدهیم به ما صدمه خواهند زد . ما به آنها در تمام نقاط زمین باید فشار بیاوریم."

لمپارد که 12 سال است در چلسی حضور دارد و یک بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا بوده است و گلزنی نیز کرده  ، از اینکه به قهرمانی دراین جام دست نیافته است ناراحت به نظر می رسد ، وی ادامه داد :" این مایوس کننده است که خیلی اتفاقات افتاده است و در فینال بوده ام و برنده نشدم. این رقابت ها بهترین رقابت در جان فوتبال است. چندین زمان بد من باختن در نیمه نهایی است . و بازی با بارسلونا مطمئن شرایط بیشتری خواهد داشت."

وی ادامه داد : اما شما باید آن را بگیرید و به عقب بروید . ما امیدواریم لیگ قهرمانان اروپا یک روز برای ما باشد و آن را خواهیم برد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:فرانک لمپارد,لمپارد,عکس,چلسی,بارسلونا,frank lampard,lampard,
ارسال توسط مصطفی بختیاری