اسلایدر

فابرگاس : دروگبا به سادگی گل می زند
هواداران چلسی

سسک فابرگاس معتقد است دیدیر دروگبا می تواند به سادگی برتی آبی های لندن گلزنی کند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی درایران ، پپ گواردیولا و سسک فابرگاس به عنوان دو نماینده تیم بارسلونا در کنفرانس خبری پیش بازی خود برابر چلسی در استمفوردبریج حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. 

گواردیو لا که از سال 2009 پایش را به استمفوردبریج نگذاشته بود در خصوص رویارویی دوباره با آبی های لندن گفت :" من فکر می کنم آنها نیز ار روح و بنیاد یکسانی برخورداند .  آنها مربی خود و چند بازیکن را عوض کرده اند اما به طور کلی همان بازیکنان هستند. من آن نسل بازیکنان چلسی را تحسین می کنم و آنها در شش یا هفت سال گذشته خیلی خوب بوده اند."

فابرگاس که با تیم آرسنال تجربه های زیادی از بازی با چلسی دارد نیزگفت :" با ویلاس بواس آنها بیشتر از دفاع بازی می کردند و با نگهداشتن توپ منتظر ابتکار عملی می شدند. با روبرتو دیمتئو آنها فشرده شده اند ، چلسی ای که در چند سال گذشته موفق شده است از ضد حملات استفاده کرده است . توپ های بلند و سپس استفاده کردن از شماره 9 به عنوان یک مرجع."

وی ادامه داد :" من لیگ برتر را دنبال می کنم و فکر می کنم آنها در بهترین فرم خود هستند . ما هم همینطور بسیار فرم خوبی داریم . با این حال هر بازی در مورد برنده شدن است نه در باره فرمی که در ماههای گذشته داشته ایم. درمورد تلاش کردن و رساندن بارسلونا به فینال است."

فابرگاس که هنوز زمان زیادی نشده است که پیراهن بارسلونا را بر تن کرده ، ادامه داد :" من چیزهای زیاد تاکتیکی آموخته ام . احساس می کنم بیشتر از موقعیتم در زمین مسابقه می دانم . در حالی که در آرسنال آزاد تر بودم و در کل تاکتیک خوبی نبود. اینجا باید بیشتر برای تیم بازی کنم و جایی که می خواهم نمی روم. من باید بیشتر به فکر تیم باشم و این چیزی است که احساس پیشرفت می کنم و احساس می کنم بازیکن بالغ تری شده ام. گاهی اوقات در لحظات مهم شکست خورده ام چرا که می خواهم همه کار بکنم."

سسک اضافه کرد :"اینجا هم تیمی هایم تجربه بیشتری دارند و من به کیفیت بازی آنها اعتقاد دارم. بودن در این تیم فشار زیادی دارد و امیدوارو بتوانم در سالهای زیادی آموزش ببینم."

هافبک سابق آرسنال که به خوبی می داند بازی کردن برابر بازیکنانی چون دروگبا ، لمپارد ، تورس چطور خواهد بود ادامه داد :" بازی کردن برابر آنها سخت است چرا که آنها می توانند به سادگی مقابله کنند و آنها دروگبا را دارند که براحتی می تواند گلزنی کند.پس ما باید مراقب باشیم و در این مورد که چطور می توانند بازی کنند دقت کنیم."

وی ادامه داد :" فرنانو واقعا بازیکن مهی است ، شما همیشه به او احترام می گذارید و از او فرم خوبی را انتظار دارید. چرا که او یک مهاجم در سطح جهانی است."

این بازیکن جوان بارسلونا در انتها گفت :" ما به تک تک آنها ( دروگبا و تورس ) باور داریم ، اما باور نمی کنیم که هر دوی آنها باهم بازی کنند . آنها کیفیت های مشابهی دارند و من فکر می کنم هر دوی آنها بتوانند خیلی کارها بکنند و ما باید مراقب هرکسی که بازی می کند باشیم. فرناندو مطمئنا نمایش بزرگی خواهد داشت و ما باید آماده نگه داشتن او باشیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:فابرگاس,عکس,چلسی,بارسلونا,chelsea,barcelona,
ارسال توسط مصطفی بختیاری