اسلایدر

اسکار : جام باشگاه های جهان را می خواهم
هواداران چلسی

بازیساز چلسی که اخیرا به یکی از ارکان این تیم تبدیل شده است، خاطرنشان کرد که از همین حالا رویای جام باشگاه های جهان را در می پروراند.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان هم اکنون آبی های لندن باید در ماه دسامبر به مصاف قهرمانان قاره های دیگر بروند تا در نهایت قهرمان باشگاه های جهان مشخص شود.

اسکار که در تابستان به چلسی پیوست، برای بازی در این رقابت ها و احتمال رویارویی با هم وطنانش در کورینتیانس شگفت زده شده است.

اسکار گفت : " در حال حاضر به این جام فکر می کنم. یک بار در این مسابقات هنگامی که برای اینترناسیونال بازی می کردم شکست خورده ام. هم اکنون من واقعا دلم می خواهد که این جام را با چلسی برنده شوم. "

جوان خوش آتیه باشگاه چلسی ادامه داد : " ممکن است که مقابل کورینتیانس قرار بگیریم، باشگاه بزرگ برزیلی و رقیب اصلی سائوپائولو و اینترناسیونال. "

وی در پایان گفت : " هنگامی که به این مسابقات نزدیک شویم باشگاه روی آن تمرکز خواهد کرد، اما بازیکنان برزیلی در حال حاضر به آن فکر می کنند. ما درباره فوتبال برزیلی و کورینتیانس فکر می کنیم. "

چلسی در تاریخ 13 دسامبر و مرحله نیمه نهایی این رقابت ها کارش را آغاز می کند و سه روز بعد بازی فینال یا رده بندی را برگزار خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:اسکار : جام باشگاه های جهان را می خواهم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری