اسلایدر

آنجلوتی : کول بهترین دفاع چپ دنیاست
هواداران چلسی

در میان گزارشات حاکی از علاقه ی پاریس سنت ژرمن برای به خدمت گیری اشلی کول،کارلو آنجلوتی سرمربی این باشگاه کول را بهترین مدافع چپ جهان نامید و پس از آن زبان به تمجید از کاپیتان تیم سابقش گشود.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،کارلو آنجلوتی که 2 سال مربی اشلی کول بود خرید های بزرگی را در تابستان انجام داد و هم اکنون نیز عنوان کرد که به وجود آمدن شایعات پیرامون تیمش کاملا عادی است.

قرارداد کول در پایان این فصل به پایان می رسد و هم اکنون نیز در حال مذاکره با باشگاه برای تمدید قراردادش برای مدت بیش از یک سال است.

هیچ تیمی وجود ندارد که از اشلی کول بدش بیاید و برخی باشگاه ها نیز به طور جدی به دنبال او هستند.به نظر می رسد که یکی از این باشگاه ها پاریس سنت ژرمنی است که هدایت آن را کارلو آنجلوتی بر عهده دارد.

کارلو آنجلوتی به اس پی ان گفت : " شنیدن این شایعات عادی است،زیرا بازیکنان فراوانی وجود دارند که در فصل نقل و انتقالاتی با پی اس جی ارتباط دارند.روزنامه ها شایعه ی پیوستن 100 بازیکن به تیم را نوشته بودند.هم اکنون ما تیم بسیار قوی داریم اما برای سال بعد نمی دانم چه اتفاقی روی خواهد داد."

کارلتو افزود : "اشلی کول هم اکنون بهترین دفاع چپ جهان است."


آنجلوتی هم چنین در مورد تصمیم اتحادیه فوتبال انگلستان راجع به مقصر بودن تری به جرم توهین نژاد پرستانه به انتوان فردیناند صحبت کرد : " این باور نکردنیست،جان تری سزاوار این نبود.من نمی توانم بفهمم که اتحادیه چگونه می تواند تصمیم متفاوتی بگیرد.من فکر می کنم که این واقعا عجیب است.او یک رابطه ی فوق العاده با همه دارد.من مطمئنم که تری نژاد پرست نیست."

آنجلوتی در مورد خداحافظی جان تری از تیم ملی انگلستان نیز گفت : " من فکر نمی کنم که جان تری به تیم ملی باز گردد و به نظرم تصمیم درستی گرفت.این مسئله قطعا برای انگلستان بسیار بد بود،زیرا جان تری کارهای فراوانی برای تیم ملی انگلیس انجام داده است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:آنجلوتی : کول بهترین دفاع چپ دنیاست,
ارسال توسط مصطفی بختیاری