اسلایدر

تورس : نیمه نهایی بزرگی خواهد بود
هواداران چلسی

فرناندو تورس بر این باور است که بازی نیمه نهایی جام حذفی تیمش برابر تاتنهام دیدار بزرگی است و فینال می تواند از آن هم با عظمت تر باشد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فرناندو تورس که این روزها به مهاجم اول چلسی تبدیل شده است و روزهای خوبش را دوباره در ترکیب چلسی یادآوری کرده است در مصاحبه ای پیش از بازی با تاتنهام انجام داد که از وب سایت رسمی باشگاه منتشر شد ، تورس در خصوص بازی حساس چلسی و تاتنهام در جام حذفی گفت :" ومبلی تاریخچه بسیاری دارد ، تیمهای انگلیسی شانس این را دارند که چند بازی در فصل را در آنجا حاضر شوند ، آن ورزشگاه خیلی با عظمت است."

فرناندو تورس ادامه داد :" همه بازیکنان می خواهند در این نوع دیدار ها بازی کنند ، این پنجمین فصل حضورم در انگلستان است اما اولین بار است که به ومبلی می روم . خیلی جالب است چرا که ما شانس این را داریم که در دربی لندن به فینال برسیم . پس می تواند حضور و بازی کردن در آنجا خیلی زیبا باشد. پس من مشتاقانه منتظر آن هستم."

النینو اضافه کرد :" من قبل از آن بازی هرگز برابر انگلستان در ومبلی بازی نکرده بودم ، من با آنها در اولدترافورد بازی کردم ، جایی که زیباست اما ومبلی بسیار معروف است. همه هواداران اسپانیایی خوشحال بودند وعکس می گرفتند .همچنین بازیکنان نیز روز قبل مسابقه این ورزشگاه عکس می گرفتند."

تورس ادامه داد :" اگر شما فوتبال دوست دارید ، می خواهید که در ومبلی بازی کنید . من یک بار شانس بازی با اسپنیا را داشم اما مطمئنا آن خاطره خوبی نبوده است چرا که آن روز شکست خوردیم ، پس امیدوارم یکشنبه روز بهتری باشد."

تورس در خصوص جام حذفی نیز گفت :" در اسپانیا جام حذفی به مهمی اف ای کاپ ( جام حذفی انگلستان ) نزد تیم های انگلیسی نیست . زیباست که می بینیم این جام سنتی هنوز برای تیم های حاضر در لیگ برتر اهمیت زیادی دارد. تمام هواداران خوشحالند و بازیکنان می خواهند در فینال بازی کنند . و این خوب است که می بینیم چطور این رقابت در کشور مهم است . کارلینگ کاپ کمی از جام حذفی عقب تر است اما اضافه کردن جام حذفی به رکورد هایتان می تواند فوق العاده باشد."

تورس در انتها اضافه کرد :" اگر نیمه نهایی به این بزرگی است ، مطمئنا فینال از آن بزرگ تر خواهد بود ، برای هواداران چلسی و بازیکنان می تواند فوق العاده باشد . ما بازیکنانی داریم که در ومبلی چندین بار بازی کرده اند اما برای تعدادی از ما که بار اولشان است کمی خاص خواهد بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:فرناندو تورس,تورس,النینو,عکس,چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری