اسلایدر

دیمتئو : با بیل مخالفم
هواداران چلسی

دیمتئو نظر گریت بیل را رد و عنوان کرد که چلسی برتر از تاتنهام میباشد.



به گزارش كانون رسمي هواداران چلسي در ايران،سرمربي موقت آبی ها اعتماد دارد كه چلسي مي تواند تاتنهام را شكست دهد و به فينال جام حذفي صعود كند و اعتقاد ندارد كه بازيكنانش در شرايط بدني مناسبي به سر نمي برند.

ديمتئو نظر هجو آميز گريت بيل را در آستانه ي ديدار حساس تيمش مقابل تاتنهام در مرحله ي نيمه نهايي جام حذفي رد كرد.

بازيكن كناري تاتنهام،گريت  بيل پيش بيني كرده است كه بازي آخر هفته را برنده خواهند شد.او دليل حرف خود را اين ميداند كه مردان هري ردنپ از چلسي بهتر هستند.

سرمربي ايتاليايي چلسي گفت : "ما به نظر او احترام مي گذاريم.همه چيز در يك شنبه مشخص مي شود.بديهي است كه من با بيل موافق  نيستم."

وي افزود :‌" هنگامي كه شما پشت سر هم بازي داريد اين بسيار سخت است كه تركيب مورد علاقه ي خود را وارد ميدان كنيد.زيرا كه هر بازي شرايط خاص خود را دارد.بازي با تاتنهام يك بازي تعيين كننده است.ما در شرايط خوبي به سر ميبريم.ما توانسته ايم نتايج خوبي كسب كنيم و از اين رو بازيكنان اعتماد به نفس دارند."

دستيار مربي سابق چلسي(بواس) از ماه مارس سكان هدايت آبي ها را بر عهده گرفته است و هم اكنون توانسته تيمش را به مرحله نيمه نهايي در ليگ قهرمانان و جام حذفي برساند.

ديمتئو تاكيد كرد كه تركيب تيمش تحت تاثير بازي با بارسلونا قرار نخواهد گرفت.با اين حال كفت :‌ " من هم اكنون فقط به بازي يك شنبه مان با تاتنهام فكر ميكنم و تصميم ميگيرم كه بهترين ها را به ميدان بفرستم تا در آن بازي برنده شويم.من  هر تيمي را كه انتخاب كنم آن ها براي پيروزي دست به تلاشي دسته جمعي خواهند زد.يك بازيكن به تنهايي هرگز نمي تواند كاري انجام دهد."

وقتي از او پرسيده شد كه بين ليگ قهرمانان و جام حذفي كدام را انتخاب ميكني او گفت :‌‌" من هر دو را دوست دارم."

چلسي و ديمتئو هم اكنون در رتبه ي ششم جدول ليگ برتر قرار دارند و با نيوكاسل،تاتنهام و آرسنال به ترتيب 2،3 و 5 امتياز فاصله دارند.

وي افزود : " بردن اين بازي ميتواند بهترين برد باشد.ولي فكر نمي كنم كه بر روي رقابت ما براي قرار گرفتن در جمع 4 تيم برتر ليگ تاثيري داشته باشد."

وي در بخش پاياني صحبت هايش گفت :‌ " اين دوره اي از فصل است كه شما در همه ي جام ها تلاش ميكنيد.اين طور نيست؟ ما  بسيار خوشحاليم كه در هدو جام مدعي هستيم."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:دیمتئو,عکس,چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری