اسلایدر

چک : اسکار جواب کوته فکران را داد
هواداران چلسی

پتر چک بر این باور است که اسکار پس از به ثمر رساندن گل زیبا و تماشایی اش پاسخ تمام انتقادات را در مورد 25 میلیون پوندی که چلسی برایش پرداخت کرد داده است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،چلسی دیشب در لیگ قهرمانان اروپا در استمفوردبریج به تساوی 2-2 مقابل یونتوس رضایت داد.با این حال این بازی یک نقطه ی عطف به نام اسکار دوس سانتوس برای هواداران چلسی داشت.

پتر چک از این بازیکن بارها ستایش و عنوان کرد که اسکار 25 میلیون پوندی همه ی ارزش های خارق العاده ی خود را نشان داده است.

پتر چک گفت : "به او تبریک می گویم.من بسیار خوش حالم که اسکار گل زد.او یک پسر جوان است که به تازگی 21 سالش شده و با مبلغ هنگفتی به چلسی آمده است.کار ساده ای نیست که در این سن و سال به باشگاهی بزرگ ملحق شوی.علاوه بر این اسکار در المپیک بود و بنابرین تمرینات آمادگی پیش فصل را به طور کامل از دست داد."

چک جوابی دندان شکن به منتقدان قیمت پرداختی چلسی برای اسکار داد : " هرکسی می خواهد بداند که چرا چلسی مبالغ هنگفتی برای خرید چنین بازیکنان جوانی می پردازد.اسکار جوابی دندان شکن به همه ی آن ها داد.اسکار بازیکن بسیار موثر و مفیدیست."

چک در ادامه به تمجید از این بازیکن جوان پرداخت : "اسکار بازیکن آزادی برای هم تیمی هایش است که در همه ی زمان ها به او پاس بدهند تا بازی را منظم کند.اسکار بازی بزرگی از خود به جا گذاشت."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:چک : اسکار جواب کوته فکران را داد,
ارسال توسط مصطفی بختیاری