اسلایدر

موسز : شانس های زیادی داشتیم
هواداران چلسی

موسز که تجربه اولین بازی در پیراهن چلسی را بدست آورده است معتقد است تیمش به اندازه کافی موقعیت داشته است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، ویکتور موسز که به تازگی از ویگان به چلسی پیوسته است توانست در برابر کوئینز پارک رنجرز اولین بازی خود را با پیراهن چلسی انجام دهد و دقایقی را در زمین تجربه کرد.

وی در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی چلسی تی وی گفت :" من نزدیک به 25 دقیقه بازی کردم و زمانی که من در زمین بودم بازی خوبی انجام دادیم و فقط تلاش کردم تا به تیمم بهترین کمکی که می توانستم را بکنم."

وی ادامه داد :" همه از ما انتظار پیروزی دارند ، اما فوتبال است. بازی دربی هم همین حالت را دارد ، آنها در خانه بازی می کردند و 100 در صد حمایت می شدند و بدنبال پیروزی بودند. اما ما با تاکتیک خودمان وارد شدیم و سعی کردیم بازی را ببریم ، اکنون باید تنها به آینده و بازی بعدی خود نگاه کنیم."

موسز که بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود ، گفت :" ما شانس های زیادی داشتیم ، آنها را نتوانستیم گل کنیم اما امیدوارم بازی بعدی بتوانیم از شانسهایمان استفاده کنیم."

بازیکن 21 ساله و تازه وارد چلسی در خصوص ترکیب تیمش نیز گفت :" وقتی من به زمین آمدم 4-2-3-1 بازی می ردیم ، اما مربی من را به عقب آورد و به 4-3-3 تغییر سیستم دادیم. من به سمت راست رفتم و رامیرس مرکز بازگشت و هازارد هم در سمت چپ قرار گرفت."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:موسز : شانس های زیادی داشتیم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری