اسلایدر

لمپارد : بازی با یوونتوس آسان نیست
هواداران چلسی

هافبک با تجربه باشگاه چلسی،به حریف اولشان در لیگ قهرمانان ابراز احترام کرد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،آبی های لندن چهارشنبه شب باید به مصاف یوونتوس بروند.این اولین بازی چلسی در لیگ قهرمانان است و امیدوارند که بتوانند شروعی مقتدرانه داشته باشند.

فرانک لمپارد به خبرنگاران گفت : "هر سال سخت تر و سخت تر می شود.رئال مادرید و بارسلونا قوی تر از همیشه هستند،اما ما باید تمرکز کنیم و از بازی اول گروهی خود به خوبی کار کنیم."

فرانکی ادامه داد : " ما میدانیم که بازی مقابل یوونتوس ساده نیست.آن ها تیم بسیار قدرتمندی هستند که بخشی از تاریخ فوتبالند.آن ها فصل قبل در سری آ بدون باخت قهرمان شدند،آن ها سرمایه گزاری های زیادی در راهی درست داشته اند.بنابرین رقیب سختی برای ما به حساب می آیند."

لمپارد همچنین از پیروزی های مورد علاقه اش در فصل قبل لیگ قهرمانان می گوید و همچنین تاکید کرد که قهرمانی سال قبل از میل او به پیروزی در این مسابقات نمی کاهد.

او در ادامه گفت : "دو بازی مقابل بارسلونا در فصل پیش هیجان انگیز بودند.اینکه مدال و جام را در کمد افتخاراتت داشته باشی فوق العاده است،اما این دلیلی برای استراحت نمی شود و از آن جا که ما یک بار قهرمان چمپیونز لیگ شدیم،چرا تلاش نکنیم که بار دیگر قهرمان شویم؟ "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:لمپارد : بازی با یوونتوس آسان نیست,
ارسال توسط مصطفی بختیاری