اسلایدر

دیمتئو: همه باید مسئولیت پذیر باشند
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو مخالفتش را با انتقاد از تورس نشان داد و اعتراف کرد که از بقیه بازیکنان نیز توقع گلزنی داشته است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، رویرتو دیمتئو سرمربی تیم فوتبال چلسی در مصاحبه ای با وب سایت رسمی باشگاهاش انجام داد طی آن به مسائل پیرامون تیمش پرداخت.

دیمتئو در خصوص ناراحتی فرناندو تورس از تعویضش در 10 دقیقه پایانی بازی با کوئینز پارک رنجرز ، گفت :" بازیکنان معموولا از تعویضشان ناراحت می شوند. او ( تورس ) خودش را کمی نا امید نشان داد ، اما برای ما مشکلی نیست. آن را سپری کردیم و الآن روی بازی بعدی تیممان متمرکز هستیم."

وی ادامه داد :" برابر کوئینز پارک رنجرز خلق موقعیت کمی سخت بود ، کرنر های زیادی داشتیم و دو موقعیت خوب نیز بدست آوردیم. اما بعضی وقت ها اگر پنج یا شش شانس بدست می آید باید یکی از آنها به به گل برسانی ، مخصوصا اگر خارج از خانه هستیم ، چرا که در بازی های خانگی معمولا شانس های بیشتری بدست می آید."

سرمربی جوان چلسی اضافه کرد :" من فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم، مخصوصا در نیمه اول که ما خیلی قدرتمند بودیم. ما شانسهای خوبی خلق کردیم ، هازارد و تورس هر کدام شانس داشتند اما دروازه جدید کوئینز پارک ( خولیو سزار ) با ارزش ترین خرید آنها بود. تورس خیلی خوب کار کرد و شانس گلزنی در نیمه اول هم داشت و در نیم دوم نیز همچون نیمه اول موقعیت نصفه و نیمه ای بدست آورد . او بخشی از بازی ما بود."

روبی گفت :" ما نمی توانیم روی یک بازیکن فشار زیادی بیاوریم، ما یک تیم هستیم و همه باید مسئولیت پذیز باشند و ما از بقیه بازیکنان نیز انتظار گلزنی داریم.هازارد هم دو موقعیت گلزنی داشت که شاید روزی دیگر بود می توانست گلزنی کند. ما تنها چهار بازی از لیگ را انجام داده ایم و با توجه به بازی با کوئینز پارک ، ما هفت بازی در 21 روز انجام داده ایم، پس شانس برای همه بازیکنان خواهد بود."

دیمتئو همچنین درباره تعویض هایش در بازی با کوئینز پارک رنجرز و عدم استفاده از خوان ماتا ، گفت :" من فکر می کنم تعویض هایی که انجام دادیم روی بازی تاثیر زیادی داشت. آنها وقتی وارد زمین شدند خیلی شاداب بودند. بهترین کمک به دنیل استوریج این است که او دقایق بیشتری بازی کند تا بتواند توانایی اش را نشان دهد. اما او باید در تمرینات نیز به روندش ادامه دهد تا بتواند شانس بازی کردن پیدا کند. من او را بیشتر آزاد گذاشتم و او هم از این طریق به مرکز آمد. اما او شانس های دیگری هم خواهد داشت."

وی ادامه داد :" ماتا برای بازی چهارشنبه آماده است و همینطور مارکو مارین هم اینطور خواهد بود. ما کمی تغییر خواهیم داشت و بازیکنان را ارزیابی خواهیم کرد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:دیمتئو: همه باید مسئولیت پذیر باشند ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری