اسلایدر

تورس جای خالی دروگبا را پر می کند
هواداران چلسی

فرناندو تورس اعتماد دارد که می تواند نقش دروگبا را در راس خط حمله ی چلسی به گردن بگیرد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،پس از 18 ماه دست و پنجه نرم کردن با مشکلات ، بالاخره تورس توانست شروعی خوب در لباس چلسی داشته باشد و تا اینجای کار 3 گل به ثمر برساند.همین باعث شده که فرناندو تورس به مهاجم اصلی چلسی تبدیل شود و شانس بیشتری برای بازی کردن پیدا کند.

مهاجم 28 ساله اسپانیایی به "دیلی استار" گفت : "دیدیر دیگر اینجا نیست،پس مسئولیت بیشتری برای من وجود دارد و من برای مبارزه آماده هستم."

النینیو ادامه داد : "هم اکنون من به دنبال اهداف شخصی جدیدی هستم،مانند به ثمر رساندن گل های بیشتر...امیدوارم حتی بیشتر از تعداد گل هایی که در بهترین فصلم با لیورپول زدم به ثمر برسانم."

تورس اضافه کرد : "فکر میکنم که همه هواداران از لیگ برتر هیجان زده شده اند، چند سالی می شود که قهرمانی در آن را تجربه نکرده اند.بنابرین لیگ برتر می تواند هدف بزرگی باشد و همچنین ما می توانیم اولین تیمی باشیم که دو بار پیاپی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را از آن خود کرده است."

مهاجم شماره 9 چلسی در پایان گفت : "فکر می کنم این زمان خوبیست،به خصوص برای من تا بتوانم دینم را به هواداران ادا کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:تورس جای خالی دروگبا را پر می کند,
ارسال توسط مصطفی بختیاری