اسلایدر

دیمتئو : نگران گلزنی تیمم نیستم
هواداران چلسی

دیمتئو نگران گلزنی تیمش نیست و معتقد است به اندازه کافی خوب بازی کرده و دربی خوبی را سپری کرده اند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو که همچنان در صدر جدول لیگ برتر انگلستان قرار دارد ، پس از تساوی برابر کوئینز پارک رنجرز در مصاحبه ای پس از این بازی در خصوص مسائل مربوط به آن صحبت کرد.

در خصوص بازی

سرمربی جوان چلسی درباره عملکرد تیمش در این بازی اینگونه گفت که:" تنها بخش نا امید کننده این بازی این بود که موقعیت هایی خلق کردیم ، اما گل نزدیم، چرا که عملکرمان خیلی خوب بود."

وی اضافه کرد:" بازی در لوفتوس روود همیشه سخت بوده است که آن هم بدلیل تاریخچه و رقابت بین باشگاه هاست . ما بازی را به خوبی کنترل کردیم و چند شانس خوب رست کردیم و فقط گل نزدیم. یک گل می توانست برایم کافی باشد تا این بازی را ببریم."

" من نگران نیستم چرا که شانس های زیادی درست کردیم ، این اولین بازی ما بود که گل نزدیم و عادی است و ما تلاش خواهیم کرد تا مثل گذشته کارمان را ادامه دهیم و موقعیت های زیادی خلق کنیم."

در خصوص تصمیم داور بر عدم اعلام پنالتی

روبی همچنین درباره صحنه های مشکوکی که برروی بازیکنان چلسی در محوطه جریمه حریف رخ داد و اعلام پنالتی نکرد نیز صحبت کرد و گفت :" آن صحنه ای که جی تی ( تری ) و نلسن با هم برخورد کردند برای من یک پنالتی بود. صحنه آهسته را نیز دیدم و می دانم که داور صحنه آهسته ندارد و نمی دانم اگر او ندیده است یا اینکه آن را خطا ندانسته است."

وی ادامه داد :" صحنه بعد که هازارد در موقعیت خوبی هم بود برخوردهایی وجود داشت ، اما شاید او فکر نکرد که کافی بوده است. داوران کار سختی دارند و برای ما آسان است که صحنه آهسته را می توانیم ببینیم."

در خصوص حاشیه های پیرامون بازی

روبرتو دیمتئو در خصوص اتفاقات و حاشیه هایی که پیرامون جان تری و انتون فردیناند وجود داشت ، گفت :" هر دوی آن بازیکنان نگرش خوبی داشتند و روی فوتبال متمرکز بودند. نشان داد که حرفه ای هستند و بازی را با روح خوبی ادامه دادند. دربی زیبایی برای تماشا کردن بود."

روبی همچنین گفت :" بازیکنان ما با بازیکن های آنها مشکلی نداشتند و روی بازیشان تمرکز داشتند . ما نگران نبودیم و با توجه به پنالتی های نگرفته شده و موقعیت هایی که داشتیم می توانستیم گلزنی کنیم."

در خصوص بازی آینده در لیگ قهرمانان اروپا

روبرتو دیمتئو که باید در بازی آینده خود میزبان یوونتوسی ها در لیگ قهرمانان اروپا باشد ، در این باره گفت :" ما نیاز داریم تا فردا بازیکنانمان را ارزیابی کنیم و بدین معنی نیست که ما مسئله بزرگی داشته باشیم. کمی تمرین ساده خواهیم داشت و انرژیمان را برای بازی چهارشنبه نگه می داریم."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:دیمتئو : نگران گلزنی تیمم نیستم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری