اسلایدر

تری و فردیناند با هم دست خواهند داد؟
هواداران چلسی

امروز بازی چلسی و کوئینز پارک رنجرز می تواند حواشی بسیاری داشته باشد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، عصر امروز تیم چلسی در حالی به میهمانی کوئینز پارک رنجرز می رود که رویارویی تری و فردیناند تمامی نگاه ها را به سمت خود کشانده است.

رابطه این دو بازیکن انگلیسی که فصل گذشته زمانی به حاشیه کشیده شد که فردیناند ادعا کرد تری به او توهیین نژاد پرستانه کرده است. اما پس از کش و قوس های فراوان و پس از سپری شدن نزدیک به 8 ماه دادگاه رایش را صادر کرد و کاپیتان آبی ها را بی گناه معرفی کرد

انتظار می رود در مراسم ابتدایی بازی که بازیکنان با هم دست می دهند ، ریو فردیناند بخواهد از دست دادن با جان تری و اشلی کول که شهادت به بی گناهی جان تری داده است اجتناب کند.

اما مارک هیوز سرمربی کوئینز پارک رنجرز ، که سابقه پوشیدن پیراهن چلسی را نیز دارد به این قضیه خیلی توجه خاصی نکرده است و همه چیز را به زمان بازی موکول کرده است.

از سوی دیگر نیز منابعی از اتحادیه فوتبال انگلستان اعلام کرده اند که دست دادن قبل از هر بازی نشان دهنده احترام گذاشتن به اتحادیه و لیگ خواهد بود.

دو باشگاه چلسی و کوئینز پارک رنجرز نیز مکاتبات  زیادی با هم داشته اند تا تصمیم درستی بگیرند که قبل از بازی بازیکنانشان به هم دست بدهند یا نه ، اما بابی زامورا ، مهاجم تازه وارد کوئینز پارک رنجرز که از دوستان جان تری نیز به شمار می رود در مصاحبه ای گفن "من تری را سالهاست می شناسم و یکی از دوستان خوبه من است. ما با هم بزرگ شده این و مطمئنم با او دست خواهم داد . تمام اتفاقات در گذشته افتاده است و که من به کوئینز پارک رنجرز نیامده بودم."

حال باید منتظر بود دید آیا امروز جان تری و آنتون فردیناند باهم برخوردی خواهند داشت؟ آیا فردیناند دست اشلی کول را رد خواهد کرد؟


نظرات شما عزیزان:

نوید
ساعت13:08---27 شهريور 1391
با سلام خدمت شما دوست عزیز من به همراه چند تا از دوستان یک انجمن فوتبالی ایجاد کرده ایم . البته این انجمن با توجه به اینکه تازه ساز است و هنوز تبلیغات خود را شروع نکرده است. پیشرفت زیادی کرده . به همین دلیل ما تبلیغات خود را شروع نمیکنیم که به یک نفر جهت همکاری در اخبار و تاپیک های چلسی و ... نیاز داریم . امیدواریم شما به آنجا بیاین و به عنوان مدیر تاپیک های چلسی در ساکر فروم ما را یار ی کنید . البته تا یک هفته ی دیگه ساکر فروم متحول میشود و ما با کمک اسپانسر ها کار خود را شروع میکنیم .
آدرس سایت :
http://soccerforum.xbn.ir/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 25 شهريور 1391برچسب:تری و فردیناند با هم دست خواهند داد؟,
ارسال توسط مصطفی بختیاری