اسلایدر

میرلس : دلم برای چلسی تنگ می شود
هواداران چلسی

چهارشنبه رائول میرلس بار دیگر به کمپ تمرینی کوبهام بازگشت تا آخرین خداحافظیش را با چلسی قبل از بازی برای فنرباغچه داشته باشد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،میرلس 29 ساله در یک سالی که برای چلسی بازی می کرد،توانست در 49 بازی به میدان رود و در نهایت برنده ی جام حذفی و لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا شود.

میرلس که دیروز در کنار دوستانش در چلسی بود گفت : " من اینجا آمده ام تا با دوستانم خداحافظی کنم و صد البته دلم برای این باشگاه،هواداران و این شهر تنگ می شود."

رائول میرلس ادامه داد : "اینجا بازیکنان بزرگی هستند،آن ها همیشه از من حمایت کردند.بنابرین من باید می آمدم و از آن ها خداحافظی می کردم.سال بسیار خوبی بود.بخش آخر فصل بسیار خوب بود،ما لیگ قهرمانان و جام حذفی را بردیم و این برای من بسیار خوب بود.من دلم برای این لحظات تنگ می شود،اما این یک رقابت جدید برای من است و من آماده ی رفتن به ترکیه هستم."

میرلس تابستان گذشته با 10 میلیون پوند به چلسی پیوست و امسال با 8 میلیون پوند از چلسی جدا شد.

رائول میرلس در آخرین بخش صحبت های خود از هواداران باشگاه تشکر کرد.او گفت : " از هواداران به خاطر حمایتشان در این مدت تشکر می کنم و خیلی دلم برای این باشگاه تنگ خواهد شد.بازی کردن برای چلسی بسیار زیبا بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 24 شهريور 1391برچسب:میرلس : دلم برای چلسی تنگ می شود,
ارسال توسط مصطفی بختیاری