اسلایدر

هازارد : برای هم تیمی هایم بازی می کنم
هواداران چلسی

بازیساز چلسی تاکید کرد که برای نشان دادن خود به چلسی نیامده،بلکه آمده تا به هم تیمی هایش کمک کند تا لیگ برتر را فتح کند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،ادن هازارد در تابستان امسال با مبلغ 32 میلیون پوند از لیل راهی چلسی شد و تا امروز توانسته فراتر از حد انتظارات ظاهر شود.هازارد در لیگ برتر 3 بازی انجام داده که در آن ها توانسته 1 گل بزند و پایه گذار 6 گل دیگر باشد.

ادن هازارد به یکی از مجله های انگلیسی گفت : "من عاشق این هستم که هم تیمی هایم را راه اندازی کنم."

او ادامه داد : "من اینجا نیستم که به یک ستاره تبدیل شوم یا خودم را نشان دهم.من اینجایم هستم تا به دیگران کمک کنم.اینجا کاملا متفاوت است.در لیل هنگامی که به جنوب فرانسه می رفتیم کسی ما را به رسمیت نمی شناخت.اما این جا و در چلسی بازیکنان در سطح متفاوتی هستند."


نظرات شما عزیزان:

hossein
ساعت13:40---25 شهريور 1391
وبلاگ خفنی داری منو با عنوان ** جزیره عکس ** لینک کن بعدا به من خبر بده با چه عنوانی لینکت کنم بای بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 24 شهريور 1391برچسب:هازارد : برای هم تیمی هایم بازی می کنم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری