اسلایدر

لوئیز در چلسی می ماند
هواداران چلسی

مدافع میانی چلسی احتمال رفتنش از استمفورد بریج در تابستان را رد کرد و همچنین ادعا کرد که او از زندگی در انگلیس بسیار خوش حال است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، مدافع 24 ساله ی چلسی با پیشنهاد بارسلونا مواجه شده است.اما چلسی قصد دارد که مدافع در حال پیشرفت خود را نگه دارد.کسی که با پایان هر ماه بیشتر و بیشتر پیشرفت میکند.

لوئیز به تاک اسپورت گفت : " من در لندن بسیار خوشحالم.لندن و چلسی را دوست دارم.من انگلیس و بازی در لیگ برتر را دوست دارم."

وی ادامه داد : " من برای یک باشگاه بزرگ بازی میکنم.وقتی که برای چنین باشگاهی بازی میکنید فشار بر روی شما بسیار زیاد است.اما هنگامی که شما پیروز میشوید تبدیل به بهترین بازیکن و یک قهرمان میشوید.این طبیعی است من با آن کنار می آیم."

داوید لوئیز نیاز دارد که برای بازی با بارسلونا خود را در بهترین فرم قرار دهد و آماده ی بازی با این تیم در مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا شود.زیرا که دفاع کردن برابر آن ها کار ساده ای نیست.

لوئیز که یکی از بازیکنان محبوب این روز های چلسی است در زمستان سال 2010 به چلسی آمد و تا کنون یکی از بازیکنان ثابت آبی ها بوده و در این یک سال با این حال که با مصدومیت های گوناگونی رو به رو شده  در 50 بازی برای تیمش به میدان رفته است.

آخرین باری که این دو تیم با هم رویارویی کردند به سال 2009 بر میگردد که بارسلونا در آخرین لحظات بازی توانست با گل اینیستا با چلسی مساوی کند و به مرحله ی بعدی لیگ قهرمانان راه یابد.البته در این بازی بیشتر از هر کس داور مسابقه تاثیر گذار بود که چند پناتی مسلم را برای آبی ها به حساب نیاورد و باعث شد که این بازی تلخ هیچگاه از یاد هواداران چلسی پاک نشود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:داوید,لوئیز,لوییز,داوید اوئیز,عکس,چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری