اسلایدر

تورس: در چلسی پیشرفت زیادی کرده ام
هواداران چلسی

فرناندو تورس معتقد است توانسته فصل گذشته بازی خود را بهبود بخشد و تجربه بیشتری کسب کند.

فرناندو تورس معتقد است توانسته در چلسی به پیشرفت خوبی برسد

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فرناندو تورس که به عنوان مهاجم اول تیم چلسی بشمار می رود و توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد ، در مصاحبه ای با ای اس پی ان گفت :" من فصل گذشته چیز های زیادی یاد گرفتم و اکنون احساس بهتری نسبت به آن تجربه دارم."

النینو اضافه کرد :" من برای باشگاهم بیشتر بازی می کنم و می توانید ببینید که از شروع گلهای بیشتری زده ام و بهتر بازی می کنم. نسبت به گذشته اکنون مهاجم متفاوتی شده ام. در فصل گذشته موقعیت های زیادی برای هم تیمی هایم درست کردم و این بدین معنی است که بازی من کاملتر از دوره بازی ام شده است."

وی ادامه داد :" بازی کردن در چلسی جدید و کمک کردن در بعضی کارهای تیم ملی اسپانیا هنوز برایم اشتیاق دارد."

تورس گفت :" شب صدمین بازی برای کشورم اتفاقی است که فراموش نمی کنم. بازیکنان بسیاری از اسپانیا به 100 بازی ملی می رسند. کسانی که به 100 بازی ملی خواهد رسید به طور مطمئن سرجیو راموس و فرناندو تورس خواهند بود ، اما برایم لحظه خاصی بود که بعد از گذشت سال ها همچنان در تیم فوق العاده اسپانیا بازی می کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:تورس: در چلسی پیشرفت زیادی کرده ام,
ارسال توسط مصطفی بختیاری