اسلایدر

لوکاکو : از مقایسه با دیدیر خسته شده ام
هواداران چلسی

روملو لوکاکو،مهاجم قرضی وست برومویچ خواستار پایان دادن به مقایسه اش با دیدیر دروگبا شده است.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،مهاجم بلژیکی 19 ساله پس از این که نتوانست در فصل اول حضورش در چلسی خود را به ترکیب اصلی تیم برساند،برای یک فصل به طور قرضی راهی وست برومویچ شد.

فیزیک مشابه لوکاکو با دیدیر دروگبا سبب شد که پس از ورورد این جوان به انگلیس،مدام درباره شباهت هایش با دروگبا صحبت شود و نامش در کنار نام این اسطوره قرار گیرد.لوکاکو امیدوار است که این وزنه ی سنگین از پشت او برداشته شود.

روملو لوکاکو گفت : " من و دیدیر سبک بازی مشابهی داریم،اما فکر نمی کنم که او هم در جوانی علاقه ای به مقایسه شدن با شخص دیگری داشته بوده است."

این مهاجم فیزیکی ادامه داد : "ههر بازیکنی می خواهد که خودش باشد و شخصیت خود را داشته  باشد.من دوست ندارم که شخصیت جدید کسی دیگر باشم."

لوکاکوی جوان ادامه داد : "در ابتدا این خوب بود،اما در حال حاضر از آن خسته شده ام.این مقایسه لازم نیست و الان این را دوست ندارم."

لوکاکو که درهفته ی آغزین لیگ برتر توانست دروازه ی لیورپول را باز کند،گفت : "من نام خانوادگی پدرم را دارم،من روملو لوکاکو هستم و شخص دیگری نیستم.این نام خود من است و می خواهم مردم این را به یاد بیاورند و به خاطر داشته باشند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری