اسلایدر

رائول میرلس هم رفت
هواداران چلسی

باشگاه چلسی رسما اعلام کرد که رائول میرلس را به فنرباغچه ی ترکیه فروخته است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،پنجره ی نقل و انتقالاتی ترکیه هنوز بسته نشده و باشگاه های این کشور اجازه دارند که تا 5 سپتامبر بازیکن بخرند.فنرباغچه از این فرصت بیشترین سود را برد و رائول میرلس،هافبک جنگنده ی باشگاه چلسی را با قیمت 8 میلیون پوند به خدمت گرفت.

رائول میرلس از این که آندره ویلاس بواسی که او را به استمفوردبریج آورده بود اخراج شد،ناراضی بود و زیر نظر جانشین این مربی پرتغالی یعنی روبرتو دیمتئو زیاد به بازی گرفته نمی شد و انتخاب اول رابی نبود.

باشگاه فنرباغچه دوشنبه اعلام کرد که در حال مذاکره با چلسی برای خرید این هافبک 29 ساله می باشد و سرانجام امروز با رائول قرارداد امضا کرد.

میرلس بازی های خوب و بد زیاد داشته است،اما بازی های خوبش به مراتب بیشتر بوده اند.شاید بهترین لحظات وی در لیگ قهرمانان رقم خورد.خصوصا در دیدار مقابل بارسلونا و بنفیکا که عملکردی خیره کننده از خود به جای گذاشت.

میرلس در فصل گذشته در 37 بازی از ابتدا به میدان رفت و 8 باز نیز به عنوان بازیکن جانشین پا به میدان گذاشت.

این دومین هافبک جنگنده ای بود که چلسی در این فصل نقل و انتقالات از دست داد.اولی مایکل اسینی بود که برای یک سال به طور قرضی راهی رئال مادرید شد.

به نظر می رسد که چلسی می خواهد رامیرس را به نوعی جایگزین میرلس کند.به این ترتیب فرصت بیشتری برای بازی کردن بازیکنانی همچون مارین،اسکار و موسز به وجود می آید.

قطعا پشت تمام این خرید و فروش ها برنامه های منطقی است که ممکن است هواداران از آن بی خبر باشند،باید به برنامه ها و تصمیمات مسئولان چلسی اعتماد کرد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:رائول میرلس هم رفت,
ارسال توسط مصطفی بختیاری