اسلایدر

فرانک لمپارد : فقط مربی چلسی می شوم
هواداران چلسی

فرانک لمپارد خاطرنشان کرد که در حال برنامه ریزی برای یک دوران مربی گری حرفه ای می باشد و تنها به یک باشگاه برای کار در آن فکر می کند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،فرانک لمپارد از سال 2001 در چلسی به سر می برد و در فینال لیگ قهرمانان بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو بست.

لمپارد اذعان کرد که می خواهد راه بزرگانی همچون ویالی،رود گولیت و دیمتئو را ادامه دهد و پس از پایان دوران بازیگریش در چلسی به مربیگری در این باشگاه بپردازد.

لمپارد به "سان" گفت : "اگر چه به مدال هایی که در دوران مربی گریم قرار است بگیرم فکر می کنم،اما تنها یک باشگاه است که می خواهم در آن مربی گری کنم.اگر چه این کمی خودخواهی است،اما من نمی خواهم خود را در باشگاهی پایین تر از چلسی نشان دهم."

هافبک 34 ساله ی چلسی ادامه داد : "اگر جه من هرگز انتظار این را ندارم که به راحتی به موقعیتی همچون مربیگری در چلسی برسم،اما این تنها باشگاهیست که می خواهم در آن مربیگری کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:فرانک لمپارد : فقط مربی چلسی می شوم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری