اسلایدر

دیدیر دروگبا به چلسی بازگشت
هواداران چلسی

ستاره ی سابق باشگاه چلسی دیدیر دروگبا سه شنبه بار دیگر به چلسی بازگشت.این سفر دروگبا در حالی صورت گرفت که حدس و گمان هایی در مورد بازگشت این مهاجم ساحل عاجی به لیگ برتر به گوش می رسد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،دروگبا امروز در کمپ تمرینی کوبهام حاضر شد و از تمرین آبی های لندن بازدید کرد.قبل از سفر دیدیر دروگبا به لندن،شایعاتی مبنی بر امکان فروش او و نیکولاس آنلکا توسط باشگاه شانگهای شوانها به دلیل مسائل اقتصادی باشگاه به گوش می رسید.

رئیس شانگهای شوان ها،آقای ژو از سال 2007 که به عنوان سهام دار شماره یک این باشگاه در آمده است،به کمک 5 شرکت دولتی دیگر این باشگاه را اداره می کند.ژو صاحب 28.5 درصد از سهام این باشگاه پرخرج چینی می باشد.

توافق نامه ی بین آن ها به گونه بوده است که اگر ژو در مدت دو سال بیش از 15 میلیون پوند خرج کند،بتواند صاحب 70 درصد سهام شانگهای شوانها شود.

رسانه های محلی گزارش داده اند که ژو در 5 سال گذشته بیش از 60 میلیون پوند برای این باشگاه خرج کرده است.درحالی که شرکت های دولتی تا به امروز هیچ گونه کمک مالی به این باشگاه نکرده اند.

باشگاه شانگهای رسما اعلام کرد : " این آزار دهنده است و بر روی بسیاری از وظایف ما تاثیر می گذارد.بزرگترین مشکل ما این است که فعالیت ها و کارهایی که برای تامین مخارج مالی انجام می دهیم به حد نرمال و طبیعی نرسیده و پاسخگوی نیست."

آینده ی دیدیر دروگبا و نیکولاس آنلکا در این باشگاه در حاله ای از ابهام است.اگر باشگاه نتواند دستمزد کارکنان،بازیکنان و ... را فراهم کند باید منتظر شنیدن خبر جدایی این دو بازیکن از شانگهای شوانها باشیم.هر دو این بازیکنان دارای حقوق هفتگی 250 هزار پوند می باشند که برای خود نوعی رکورد به حساب می آید!

با وجود این نام های بزرگ، شانگهای شوانها در رتبه ی دهم سوپرلیگ چین قرار دارد که به هیچ وجه راضی کننده نیست.



دیدیر دروگبا سه شنبه به لندن سفر کرد و روز خود را در کنار هم تیمی های سابق و دوستانش در چلسی سپری کرد.وی در کمپ تمرینی کوبهام حاضر شد و شاهد تمرین هم تیمی های سابقش بود.تصاویر مربوط به دیدار دروگبا از دوستانش در چلسی می باشد.

حال باید دید که آیا در این سفر دروگبا هدفی جز دیدن دوستان و خانواده اش نهفته است یا خیر!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:دیدیر دروگبا به چلسی بازگشت,
ارسال توسط مصطفی بختیاری