اسلایدر

کورتویس : می خواهم قهرمان سوپرکاپ شوم
هواداران چلسی

دروازه بان جوان اتلتیکو مادرید مشتاقانه در انتظار دیدار سوپر کاپ اروپا مقابل تیم اصلیش نشسته است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،دروازه بان جوان و بلژیکی در سال 2011 از گنک بلژیک به چلسی پیوست و بلافاصله به اتلتیکو مادرید قرض داده شد تا با تجربه تر به چلسی باز گردد.

کورتویس جوان در اولین فصل حضورش به این تیم کمک کرد تا لیگ اروپا را از آن خود کند و سپس اقامتش را در این باشگاه به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

تیبوت کورتویس به سایت رسمی یوفا گفت : "این برای من ویژه است که مقابل باشگاه خودم بازی دارم.اما هم اکنون برای اتلتیکو بازی می کنم و این مرا مقابل چلسی قرار می دهد.می خواهم برنده شوم."

با این حال که کورتویس برای هم تیمی های آینده اش بهترین ها را آرزو کرده است،اما مصمم است که جام را به مادرید بیاورد.

این دروازه بان خوش برخورد گفت : "من برای آن ها آرزوی موفقیت و خوش شانسی می کنم،برای تمام دوستانم در چلسی و هم وطنان بلژیکیم که هم اکنون در چلسی بازی می کنند."

کورتویس ادامه داد : "من برای آن ها بهترین شانس ها و موفقیت ها را آرزو می کنم.اما می خواهم که در سوپرکاپ قهرمان شوم.امیدوارم که این بازی خوبی خواهد بود و ممکن است که تیمی که بهتر باشد برنده شود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:کورتویس : می خواهم قهرمان سوپرکاپ شوم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری