اسلایدر

هازارد : همه چیز با یک لبخند می گذرد
هواداران چلسی

ادن هازارد پیروزی یک شنبه شب تیمش مقابل نیوکاسل را "شبی بزرگ" نامید و در نظر دارد که در تمام جام هایی که چلسی قادر به کسب آن هاست بجنگد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،ادن هازارد شروعی فراتر از حد تصور در لیگ برتر انگلستان داشته و در سه بازی توانسته است 6 بار پایه گذار گل ها باشد و 1 گل نیز به ثمر رساند که باعث درخشش خود و چلسی شده است.

جوان 21 ساله به "تله فوت" گفت : "بازی کردن در استمفوردبریج و در مقابل 40 هزار نفر هوادار خود به خود شبی بزرگ رقم میزند.به ویژه اگر این شب با پیروزی به پایان برسد.طرفداران...شما به واقع می بینید که آن ها برای بازی زندگی می کنند و و این چیزیست که برای رشد به آن نیاز دارم."

هازارد در مورد گل های چلسی تا کنون و در این فصل گفت : "جاه طلبی چلسی از آن باشگاهی بزرگ ساخته است.در این فصل ما 7 جام برای رقابت کردن در آن ها داشتیم،که هم اکنون 6 تای آن ها باقی مانده است.اگر بتوانیم 2 یا 3 تا از این جام ها را برنده شویم فوق العاده است!"

ادن هازارد در مورد بازی آغازینش در لیگ برتر انگلیس که در آن توانست یک پاس گل بدهد و یک پنالتی نیز بگیرد گفت : "بازی آغازین من؟ می تواند بدترین بازیم باشد.این اولین بازی من بود.همه ی ما شرایط فیزیکی لیگ برتر را در نظر داریم.اما همه چیز آن بازی کامل نبود.بازی دوم مقابل ریدینگ مهم تر بود،زیرا که اولین بازیم در استمفوردبریج بود."

هافبک 32 میلیون پوندی باشگاه چلسی گفت : "من به خوبی با شرایط اینجا سازگار شدم.من باید خانه ای پیدا می کردم.همه چیز فراهم شده بود، بنابرین به راحتی با شرایط وفق پیدا کردم.انگلیسی من چندان تعریفی ندارد،اما همه چیز با یک لبخند می گذرد."

جوان بلژیکی گفت : " هنگامی که وارد باشگاه جدیدی می شوید،همواره تحت تاثیر قرار می گیرید.اما پس از آن شما متوجه می شوید که آن ها نیز مردمانی همانند من با دو پا و دو دست هستند.من احترامی زیادی برای آن ها قائلم."

اگرچه هازارد از آینده ای که در لندن در انتظارش است هیجان زده شده است،اما مدعیست که ترک لیل از لحاظ عاطفی برایش دشوار بود : "من 6 تا 7 سال در لیل بودم...زمان خوبی بود.ترک لیل قلب مرا آزار داد.لیل مثل خوانواده ی دوم من بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:هازارد : همه چیز با یک لبخند می گذرد,
ارسال توسط مصطفی بختیاری