اسلایدر

موسز : عاشق دریبلم،همه جا بازی می کنم
هواداران چلسی

پس از این که چلسی با مبلغ 9 میلیون پوند ویکتور موسز را به خدمت گرفت،این بازیکن 21 ساله به دیمتئو قول داد در هر نقشی که دیمتئو از او بخواهد بازی می کند و خوش حال است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،ویکتور موسز چندین ماه است که در رادار چلسی حضور دارد و سر انجام چند روز پیش قراردادش را با این باشگاه نهایی کرد.

این مهاجم 21 ساله در مصاحبه ی ورودیش به سایت باشگاه چلسی گفت : "هنگامی که نوجوان و در حال رشد بودم در پست مدافع وسط بازی می کردم.پس از این که به کریستال پالاس پیوستم از من به عنوان هافبک میانی استفاده شد و در سال های بعد به یک مهاجم تبدیل شدم.مهاجم راست،چپ...واقعا در همه جا بازی کردم."

موسز ادامه داد : "در سال اول پیوستنم به ویگان عمدتا در سمت چپ بازی می کردم.اما پس از این که مربی بازی هایم را دید مرا به سمت راست زمین منتقل کرد.فصل گذشته بیشتر اوقات در سمت راست و گاهی در سمت چپ بازی می کردم.من همچنین می توانم عقب یا جلوی مهاجم نیز بازی کنم.من قادر به بازی در تمام پست های تهاجمی هستم.برای ایفای نقش در هر جا که مربی از من بخواهد،راحتم."

ویکتور موسز که در هفته ی اول لیگ برتر مقابل تیم کنونیش قرار گرفت،بارها توانست یکی از بهترین مدافعان جهان،یعنی اشلی کول را آزار دهد و پشت سر بگذارد.دیمتئو عنوان کرد که از توانایی دریبل زنی موسز بیش از همه چیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

موسز در مورد مهارت خاصش در دریبل زنی گفت : "این یکی از نقاط قوت من است.من عاشق پا به توپ شدن و پشت سر گذاشتن مدافعین حریف هستم.هنگامی که توپ در زیر پای شماست، دوست ندارید که مدافعان توپ را از شما بگیرند،شما باید کار آن ها را سخت کنید و این چیزیست که من عاشق انجام دادنش هستم."

این مهاجم تکنیکی و فیزیکی ادامه داد : "همه ی ما می دانیم که اشلی کول یکی از بهترین مدافعین چپ دنیاست.او بازیکن شناخته شده و ثابتیست.بنابرین از جا گذاشتن او خوش حالم، زیرا که او بازیکن بزرگیست."

ویکتور موسز که اینقدر بازیکن خوبی بوده که توانسته رضایت آبراموویچ و مایکل امالانو را برای پرداخت 9 میلیون پوند جلب کند، در پایان صحبت های امیدوار کننده اش گفت : "من فقط می خواهم به هواداران تیم بگویم که ویکتور موسز حرف های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم که بتوانم بهترین ها را برای باشگاه انجام دهم.جام های زیادی در آینده به چلسی می رسند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:موسز : عاشق دریبلم,همه جا بازی می کنم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری