اسلایدر

لیست خرید 247 میلیونی آبراموویچ
هواداران چلسی

به نظر می رسد آبراموویچ در تابستان برای تقویت تیمش خرید های بزرگی انجام خواهد داد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، رومان آبراموویچ که تا به حال هزینه های زیادی برای تیم چلسی انجام داده است این بار نیز به نظر می رسد با خرید چند ستاره جوان بخواهد روح تازه ای در تیمش ایجاد کند.

فصل که آندره ویلاس بواس با کوهی از آرزو شروع کرد به بی راهه ای ختم شده است که شاید چلسی را از حضور در لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده بازدارد ، همین کافیست تا آبراموویچ از عملکرد تیمش راضی نباشد و بخواهند با خرید چندین ستاره تیمش را به روزهای اوجش بازگرداند.

از همین رو میل آنلاین طی مطلبی خبر از لیست 247 میلیون پوندی رومان آبراموویچ در تابستان خبر داد که در صدر خرید های آبی ها لوکا مودریچ قرار دارد. لیست احتمالی خرید های آبراموویچ بدین ترتیب است :

لوکا مودریچ ( تاتنهام ) 40 میلیون پوند – چلسی بارهای تلاش کرد تا مودریچ با استمفوردبریج بیاورد ، حتی خود این بازیکن نیز از مسئولان تاتنهام خواست تا اجازه انتقالش به چلسی را صادر کنند ، اما هری ردنپ و دیگر مسئولان تاتنهام چنین اجازه ای را به هافبک کروات خود ندادند.

هالک ( پورتو ) 35 میلیون پوند – مهاجم تنومند پورتو که ویلاس بواس هرچقدر تلاش کرد نتوانست او را با خود از پورتو به چلسی بیاورد بار دیگر نامش به عنوان بازیکن مورد نظر چلسی عنوان شده است.

گونزالو هیگوائین ( رئال مادرید ) 30 میلیون پوند – مهاجم آرژانتینی رئال مادرید که برای خوزه مورینی و24 گل به ثمر رسیده است به نظر می رسد از کار کردن با مورینیو راضی نباشد و بارها حاشیه های مختلفی با یکدیگر داشته اند که آخرین آنها توهین برادر هیگوائین به مورینیو بود . چلسی برای جذب این مهاجم مطمئنا در پایان فصل باید بیشتر از مبلغ پیشنهادی اش پرداخت کند.

آلوارو پرییرا ( پورتو ) 17 میلیون پوند – مدافع کناری تیم پورتو که در دو فصل اخیر صحبت هایی مبنی بر انتقالش به استمفوردبریج در رسانه های بریتانیا عنوان شده است باز هم گزینه اول برای تقویت خط دفاعی چلسی نامیده می شود و به نظر می رسد در صورت جدایی بوسینگوا یا فرییرا درصد جذب این مدافع بیشتر شود.

ماریو گوتزه ( دورتمند ) 40 میلیون پوند – پدیده بی چون و چرای بوندسلیگا و اروپا که تمام تیمهای بزرگ خواستار جذبش هستند مورد نظر آبراموویچ نیز هست و می خواهد او را به چلسی بیاورد ، اما با توجه به قرار گوتزه با دورتمند ، آبراموویچ برای خرید این بازیکن باید پول زیادی خرج کند.

سزار آزپیلیکئوتا ( لیل ) 25 میلیون پوند – مدافع راست لیل فرانسه که با بازیهای درخشانس در این تیم و مارسی چشم خیلی از باشگاه ها را به خود معطوف کرده است همچون سال گذشته با پیشنهادی از چلسی روبه رو خواهد شد و انتقالش به چلسی هیچ بعید به نظر نمی رسد.

ادینسون کاوانی ( ناپولی ) 35 میلیون پوند – مهاجم گلزن و قدرتمند ناپولی که این فصل توانست با پیراهن این تیم دروازه چلسی را نیز در اروپا باز کند به نظر می رسد با توجه به فیزیکی بدنی شبیهش به دیدیر دروگبا او می تواند جانشین خوبی برای او باشد و بتواند نبود احتمالی دروگبا را پر کند.

ادین هازارد ( لیل ) 25 میلیون پوند – هافبک خلاق و ریز نقش لیل که تیم هایی چون آرسنال ، منچستریونایتد و تاتنهام نیز مشتریان او هستند از سال گذشته یکی از خرید های دوست داشتنی آبراموویچ بوده است که هنوز به واقعیت نپویسته است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:رومن آبراموویچ,آبراموویچ,عکس,چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری