اسلایدر

داستان حواشی اخیر لوئیز
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو تایید کرد که بعید می داند باشگاه با دیوید لوئیز به دلیل متنی که چند روز پیش در توئیتر نوشت برخورد کند و تاکید کرد که این مدافع یکی از مهمترین بخش های برنامه هایش در استمفوردبریج می باشد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،باشگاه چلسی چند روز پیش به دلیل نوشته ی لوئیز در یکی از شبکه های اجتماعی به این بازیکن هشدار داده است.لوئیز در توئیترش نوشت که به دلیل مصدومیت نمی تواند تیم را در مقابل ریدینگ همراهی کند.

لوئیز همچنین دیشب عکسی از خود در توئیتر گذاشت که سوار بر جتی شخصی لندن را به سوی بارسلونا ترک می کرد تا بازی الکلاسیکو را تماشا کند.

این مسافرت کوتاه مدت شایعاتی را پیرامون انتقال لوئیز به بارسا به وجود آورد که می تواند باعث ناراحتی مسئولان باشگاه چلسی شود.

با این حال که چلسی به لوئیز هشدار داده است،اما به نظر نمی رسد که هیچ گونه جریمه ی مالی در انتظار لوئیز باشد و او یکی از مردان جدا نشدنی از تصمیمات دیمتئوست.


دیمتئو در این باره گفت : "دیوید برای رویدادی که ربوط به اسپانسرهایش می شد رفت.در زندگی مدرن،فوتبالیست ها اسپانسر دارند و با آن ها معامله می کنند."

وی افزود : "تا زمانی که این مسائل بر روی عملکرد آن ها تاثیر نگذارد، بازیکنان تلاش می کنند تا وظایف و تعهداتشان را در این موارد  عملی کنند."

دیمتئو در ادامه گفت : "ما به طور کلی بازیکنانمان را به خاطر توئیت هایی که دارند جریمه نمی کنیم.هرچند  که باید مسئولیت هایی که دارند را به آن ها یاد آوری کنیم."

سرمربی 42 ساله ی چلسی در پایان گفت : "لوئیز به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان در چلسی باقی می ماند."

دیوید لوئیز انتظار دارد که در دیدار مقابل نیوکاسل بتواند بار دیگر به ترکیب اصلی آبی ها باز گردد.گفته می شود که جان تری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ی گردن قادر به همراهی چلسی در این بازی نمی باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391برچسب:داستان حواشی اخیر لوئیز,
ارسال توسط مصطفی بختیاری