اسلایدر

سزار آزپیلیکوئتا به چلسی پیوست
هواداران چلسی

سایت باشگاه چلسی امروز رسما اعلام کرد که سزار آزپیلیکوئتا به این تیم پیوسته است.


 
 

به گزارش کانون رسمی هوادران چلسی در ایران،این مدافع جوان و 22 ساله پس از گذراندن 2 سال در لیگ فرانسه،سر انجام قراردادش را با چلسی به ثبت رساند تا چهارمین بازیکن اسپانیایی چلسی شود.



سزار آزپیلیکوئتا در سال 1989 در پامپلونا به دنیا آمد.وی فوتبال خود را در آکادمی محل تولدش،یعنی باشگاه اوساسونا آغاز کرد.سزار اولین بازی رسمی اش با پیراهن اوساسونا را در سال 2007 مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام داد.



هم بازی سابق جواد نکونام خود را به خوبی در ترکیب اوساسونا جای داد و پست دفاع راست این تیم را از آن خود کرد.او بازی های بسیار خوبی از خود به جای گذاشت و به طور منظم و ثابت در ترکیب اوساسونا به میدان می رفت.به طوری که در فصل 2008/09 تنها دو بازی را از دست داد.



در سال 2010 آزپیلیکوئتا با قراردادی 4 ساله به مارسی پیوست.سزار در همان فصل اول حضورش در لیگ فرانسه با مشکل مصدومیت از ناحیه ی زانو رو به رو شد و بازی های فراوانی را از دست داد.اما فصل 2011/12 یکی از بهترین ها برای آزپیلیکوئتای جوان بود.



در این فصل آزپیلیکوئتا همراه با مارسی توانست به مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یابد.اما در آن مرحله مقابل بایرن مونیخ شکست خوردند و از گردونه ی مسابقات کنار رفتند.



وی سابقه ی بازی در تیم زیر 16 ساله های اسپانیا را دارد.همچنین در سال 2007 در رقابت های جام ملت های زیر 19 ساله های اروپا حضور داشت و همراه با اسپانیا قهرمان این جام شد.او در سال 2011 نیز در ترکیب زیر 21 ساله های اسپانیا در همان رقابت ها حاضر بود و بار دیگر توانست طعم موفقیت را بچشد.



آزپیلیکوئتا سرانجام امروز پس از کش و قوس های فراوان رسما به چلسی پیوست تا در کنار ماتا،تورس و رومئو، چهارمین اسپانیایی چلسی شود و علاوه بر آن پرونده ی خرید بازیکن در پست دفاع راست بسته شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391برچسب:سزار آزپیلیکوئتا به چلسی پیوست,
ارسال توسط مصطفی بختیاری