اسلایدر

آزپیلیکوئتا : انتقال من به نفع همه است
هواداران چلسی

همانطور که روز جمعه اعلام کردیم آزپیلیکوئتا به چلسی می آید،این بازیکن با مصاحبه ی اخیرش بیش از پیش تردید را در باره ی پیوستنش به چلسی از بین برد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،آزپیلیکوئتا 22 ساله به یکی از خبرگزاری های فرانسه گفت : " همه فکر می کنند که این زمان تفکر من درباره ی انتقال به چلسیست.اگر خروج من می تواند از لحاظ مالی به مارسی کمک کند،بنابرین این معامله می تواند برای همه خوب باشد."

مدافع سابق اوساسونا،خود را برای خداحافظی با مارسی و هوادارانش پس از برد 2-0 تیمش در هفته ی اول لیگ فرانسه آماده می کند.

آزپیلیکوئتا گفت : "من از طرفداران باشگاه به خاطر تشویق هایشان متشکرم.آن ها همیشه با من خوب بوده اند،حتی وقتی که همه چیز خوب پیش نرفته است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:آزپیلیکوئتا : انتقال من به نفع همه است,
ارسال توسط مصطفی بختیاری