اسلایدر

دیمتئو : به زمان بیشتری نیاز داریم
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو معتقد است تیمش برای آمادگی بیشتر نیاز به سپری کردن زمان بیشتری دارد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی چلسی ، در کنفرانس پیش بازی تیمش برابر ویگان اتلتیک حاضر شد و به سوال های خبرنگاران جواب داد و صحبت هایش را در خصوص غایبان تیمش شروع کرد و گفت :" ما تنها مارین را به دلیل مصدومیت نداریم ،بقیه آماده هستند. همچنین بازیکنانی که تازه قرارداد امضا کرده اند ، اسکار در نهایت پس از پایان بازیهای المپیک به ما اضافه شده است و برای بازی یکشنبه آماده خواهد بود."

وی در خصوص اسکار ادامه داد :" اسکار تنها یک روز و نیم برای آمادگی اش زمان دارد و باید ببینیم وضعیتش چطور خواهد بود. من درباره آن یکشنبه فکر خواهم کرد اما زمان زیادی برای بازی خواهد داشت."

روبرتو دیمتو درباره استفاده از خوان ماتا که دوره بدنسازی همراه تیمش نبوده نیز گفت :" او تابستان طولانی ای داشته است اما من به او استراحت بیشتری دادم چرا که برایش مهم بوده است. او نمی تواند سالی اینچنینی را داشته باشد و ما برنامه های هوشمندانه ای خواهیم داشت."

مربی ایتالیایی چلسی که پیش فصل خوبی را سپری نکرده و در جام خیریه نیز برابر منچستر سیتی شکست خورده است ، ادامه داد :" من فکر می کنم الآن زمانی است که ما شروع کنیم . پیش فصل همیشه دوره طولانی است و به آینده نگاه می کنیم تا به بازی اول برسیم. بازی های پیش فصل به خاطر مسابقات یورو و المپیک که بازیکنان در زمان های مختلف به ما اضافه شدند کمی مختل شد، پس ما آن زمان کافی برای کار با تمام تیم را نداشتیم و کمی به زمان نیاز داریم."

وی اضافه کرد :" همه بازیکنان به بازی اول نگاه مثبتی دارند و می خواهند بهتر از فصل گذشته در لیگ برتر نتیجه بگیرند."

روبی درباره مدعیان قهرمانی در لیگ برتر هم گفت :" من همچنان اعتقاد دارم که منچستر سیتی مدعی است و آنها بازیکن کلیدی ای از دست ندادند ، اما ون پرسی هم انتقال خوبی برای منچستر سیتی خواهد بود. ما باید با تیم های منچستری رقابت کنیم. عملکرد خوب آنها در فصل گذشته ، آنها را اماده نگه داشته است."

سرمربی چلسی درخصوص بازی با ویگان نیز گفت :" برنامه بازی های ما کمی سهت است ، فصل گذشته بازیهای پایانی ما دشوار بود . 12 بازی آخرمان خیلی خوب بود ، اما بازی های خانگی برایمان دشوار تر بود. ما برای یکشنبه هم بازی سختی را پیش بینی کردیم . آنها در خانه هستند و مطمئنا نمی تواند آسان باشد."

او گفت :" ما برای برتر بودن نخواهیم بازی کرد بلکه چیزی که فکر می کنیم ارزش واقعی و توانایی های بازیکنان است. همه یکشنبه همراه تیم نخواهند بود و هنوز تیم کامل نشده است ، اما فعالیت هایمان در نقل و انتقالات را همچنان به طور خصوصی انجام می دهیم."

سرمربی چلسی درخصوص جدایی روملو لوکاکو نیز گفت :" من فکر می کنم روملو باید بدنبال رقابت جدیدی با وست بروموویچ باید باشد و تلاش کند که بازی و گلزنی کند. تا پتانسیئلش را نشان دهد. این چیزی است که او باید روی آن متمرکز باشد. او فصل گذشته ، فصل دشواری را سپری کرد و دقایق زیادی در زمین نبود ، اما به آینده نگاه کردن برایش بهتر از گذشته است."

وی ادامه داد :" شما نمی توانید اتفاقات گذشته را تغییر دهید اما می توانید آن را در ذهن خد داشته باشد. ما بازی های او را دنبال خواهیم کرد تا ببینیم چطور کار خواهد کرد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:دیمتئو : به زمان بیشتری نیاز داریم ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری