اسلایدر

دفاع دی متئو از ایوانوویچ: او قصد آسیب رسانی نداشت
هواداران چلسی

مربی چلسی معتقد است که تصمیم داور مسابقه برای اخراج ایوانوویچ، تاثیر پررنگی در باخت تیمش در کامیونیتی شیلد داشته واعلام کرده که این بازیکن صربستانی قصدومنظوری نداشته

بعد از خطای خشنی که برانیسلاو ایوانوویچ در جریان دیدار دیشب چلسی مقابل سیتی در کامیونیتی شیلد برروی الکساندر کولاروف مرتکب شد، این بازیکن صربستانی در دقایق پایانی نیمه اول از زمین مسابقه اخراج شد

ایوانوویچ احتمالا با محرومیتی 3جلسه ای مواجه خواهد شد و بعید است که سران چلسی نسبت به این حکم اعتراض کنند.

تا قبل از اخراج ایوانوویچ، چلسی کنترل توپ و میدان را در دست داشت ولی با اخراج این بازیکن صربستانی، ورق برگشت تا چلسی چهارمین شکست متوالی اش را بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شود. این درحالی است که تنها یک هفته دیگر رقابتهای لیگ برتر آغاز خواهد شد و چلسی مقابل ویگان اتلتیک قرار خواهد گرفت.

 

در پایان این دیدار، روبرتو دی متئو ، مربی چلسی به خبرنگاران گفت:« این اخراج، ورق را به نفع منچسترسیتی برگرداند. تا قبل ازآن، ما عملکرد خوبی داشتیم و کنترل بازی را در دست داشتیم. خوشحال بودم که نیمه رابا برتری به پایان می بریم ولی بعد ازاخراج ایوانویچ فهمیدم که بازی در نیمه دوم و در مصاف 10 به 11 سخت خواهد شد.»

مربی چلسی در دفاع از مدافع تیمش گفت:« من صحنه اخراج ایوانوویچ را دیدم و به نظر من بازیکن ما قصد و هدف آسیب رساندن  به بازیکن حریف را نداشت. ایوانوویچ علاوه بر او، توپ را هم زد. گاهی وقتها به این برخوردها کارت قرمز داده می شود  وگاهی وقتها هم نه. ولی بازیکن ما قصد و منظوری برای آسیب رساندن به بازیکن حریف نداشت.»

ایوانوویچ احتمالا در بازیهای تیمش مقابل ویگان، ردینگ و نیوکاسل غایب خواهد بود ولی دی متئو برای این بازیها مارکو مارین و اسکار، خریدهای جدید تیمش را در اختیار خواهد داشت

مربی ایتالیایی چلسی درادامه صحبتهایش درمورد حریف تیمش، سیتی گفت:« شکست دادن سیتی سخت است؟ قطعا. آنها قهرمان لیگ برتر هستند و فصل قبل 25 امتیاز بالاتر از ما بودند. آنها مدعی قهرمانی هستند. هیچ شکی در این نیست و یونایتد هم با سیتی مبارزه خواهد کرد. آنها تیم قدرتمندی دارند. البته نمی دانم که خرید دیگری خواهند داشت یا نه ولی درهر صورت آنها تیم قدرتمندی هستند.»

دی متئو در پاسخ به این سوال که آیا چلسی قوی تر از فصل پیش است یا نه، گفت:« ما به عنوان یک تیم عمل می کنیم. استوریج در بازی کامیونیتی شیلد تاثیرگذار بود و رایان برتراند هم همین طور. اصلا بحث یک بازیکن به صورت فردی نیست. فرناندو  تورس خوب بود و گل فوق العاده ای زد وروند رشد و پیشرفتش هم خوب است. من از تیمم راضی هستم. اگر فرصتی پیش بیاید، به بازار نقل و انتقالات نگاه می کنیم تا ببینیم که چه خواهد شد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری