اسلایدر

لمپارد :عاشق چلسیم،تمدید می کنم
هواداران چلسی

هیچ تضمینی در مورد اينكه آيا فرانك لمپارد پس از پايان اين فصل در چلسی باقی می ماند يا خیر،وجود ندارد. با این  فرانک لمپارد عشق و علاقه ی خود به باشگاه چلسی و ماندن در آن را هرگز در خود نگه نداشته است.


به گزارش کانون رسمی هوادران چلسی در ایران،فرانك لمپارد می خواهد فوتبال خود را در لباس چلسی به پايان رساند، اما همچنان منتظر مذاکره با مسئولان چلسی بر سر تمدید قراردادش می باشد.

با وجود اينكه لمپارد اعتقاد دارد كه همچنان می تواند برای چندين سال در سطح اول فوتبال به فعاليتش ادامه دهد ، اما فعلا قراردادش توسط سران آبی های لندن تمديد نشده است.

لمپارد در اين باره گفت: "ما فصل گذشته یک بار در این مورد صحبت كرديم و این فرصتی برای بازگشت به میز مذاکره بود ، ولی این اتفاق از سوی آن ها رخ نداد.من نمی دانم كه چه اتفاقی خواهد افتاد.".

اسطوره ی باشگاه چلسی ادامه داد : "در حال حاضر من فقط به بازی كردن فكر می كنم.روزی می خواهم با آن ها بنشينم و در اين مورد صحبت كنم، اما هم اکنون فقط به بازي كردن فكر می كنم و اين كار را به باشگاه واگذار خواهم كرد."

فرانک لمپارد اعتراف کرد : " من دوست دارم فوتبالم را در چلسی به پایان رسانم. احساس می كنم كه هنوز می توانم براي چند سال در سطح اول فوتبال بازی كنم، ولی باشگاه نيز بايد چنين احساسی در مورد من داشته باشد."

لمپارد كه رهبر سه شیره ها در دیدار دوستانه مقابل ایتالیا می باشد، گفت : "من می دانم كه تغييرات زيادی در چلسی بوجود آمده است و عاشق این هستم كه جزئي از اين تيم باشم. جوانانی که امسال به چلسی آمده اند واقعا می توانند تيممان را دگرباره تازه نفس کنند."

فرانک لمپارد در صحبت هایی احساس برانگیز گفت : "من عاشق تمدید قراردادم هستم، ولی اين باشگاه است كه در اينباره تصمیم می گیرد.سه سال پيش از اتمام قراردادم آنها می خواستند با من در مورد تمديد آن مذاكره كنند، اما من همچنان منتظر هستم."


لمپارد اذعان کرد بعد از قهرمانی در ليگ قهرمانان اروپا که پس از یک شروع نا امید کننده به دست آمد، روح تازه ای به درونش دمیده شده است.

 شماره 8 باشگاه چلسی گفت: "بی شک شاداب و سرحالم.فصل پیش به بدترین شکل ممکن آغاز شد و به شخصه بدترین فصل بازیگریم را در آن دوره سپری کردم.با این حال همین فصل در پایان به بزرگترین دوران تاریخ چلسی تبدیل شد."

فرانک لمپارد 34 ساله در پایان مصاحبه ی تاثیر برانگیزش گفت : "من نمی توانم ارزش این قهرمانی،جشن ها، شادی ها و ... را توصیف کنم . این داستان فوتبال است...این جام برای مدت ها دور از دسترس ما بود و هنگامی که به آن رسیدیم احساسی فراتر از حد انتظارمان به ما دست داد."


نظرات شما عزیزان:

مشئحشقی
ساعت19:40---19 دی 1391
دعا کنید بمونه ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:لمپارد :عاشق چلسیم,تمدید می کنم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری