اسلایدر

هدیه کول به یک هوادار منچستر سیتی
هواداران چلسی

اشلی کول مدال جام خیریه خود را به پسر بچه ای که هوادار منچستر سیتی است داد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، اشلی کول ، مدافع چپ پای چلسی پس از دریافت مدال جام خیره خود ، زمانی که پسر بچه ای با پیراهن منچستر سیتی دستش را به سوی او دراز کرد ، مدالش را در دستان او قرار داد و مدالش را به او هدی کرد و زمانی که کول مدالش را در دستان او گذاشت گفت که این مدال برای توست!

بیلی مک کولگان ، پسر 7 ساله که از دریافت مدال کول ، بسیار خوشحال است ، گفت :" من دستم را به سویش گرفته بودم و او مدالش را به من داد . واقعا من را خوشحال کرد ، فکر می کنم او مرد خوبی است ، چرا که مدالش را به من داد."

بیلی گفت :" مدالم را به همه نشان داده ام و آنها می گویند که خیلی با ارزش است و این مرا فوق العاده می کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:هدیه کول به یک هوادار منچستر سیتی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری