اسلایدر

لوکاکو به وست بروموویچ رفت
هواداران چلسی

روملو لوکاکو به طور قرضی و به مدت یک سال به تیم وست بروموویچ پیوست

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روملو لوکاکوی جوان که نتوانست خودش را به کادر فنی چلسی تحمیل کند ، برای کسب تجربه بیشتر اردوی این تیم را به طور موقت ترک کرد و به مدت یک سال برای وست بروموویچ بازی خواهد کرد.

لوکاکو در بازی های پیش فصل چلسی در ایالات متحده آمریکا توانست در نخستین بازی آبی ها برابر سیاتل دو گل به ثمر برساند و نام خودش را به عنوان یکی از پدیده های آینده لیگ برتر بر سر زبان ها بیاندازد.

لوکاکو پس از انتقالش به وست بروموویچ گفت :"پس از پایان فصل گذشته ، خیلی اشتیاق دارم که پس از پایان فصل گذشته که خود را آماده کرده ام ، در وست بروموویچ شروع کنم."

وی ادامه داد :" وست بروم برایم همچون چلسی مهم خواهد بود و در لیگ برتر بازی خواهند کرد. اما من چیزهای خوبی در مدرسه ام آموخته ام و نیاز دارم که با بازیکنان کنارم آنها را تمرین کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:لوکاکو به وست بروموویچ رفت ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری